MaxH Hippo, een wondermiddel ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:08

Tja, er worden wat bekende ruiters bij gehaald en dan wordt het hip. Feit is wel dat het een supplement is dat goed bekend staat, en wat ik zelf ook in mijn collectie op ga nemen.
Je hebt nu bijvoorbeeld ook Farriers Formula van Life Data. Een supplement dat de hoorngroei sterk bevordert en het hoorn steviger moet maken. Peter Wylde erbij gehaald, die voert het aan Fein Cera en voilá, je hebt een goede reclame!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:16

Ik heb op aanraden van mijn dierenarts maxH gevoerd, dit om de algehele conditie van mijn paard te verbeteren en mijn idee is dat ze het er goed op deed maar nu niet meer nodig heeft.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:25

bubbels schreef:
Tja, er worden wat bekende ruiters bij gehaald en dan wordt het hip. !

Veel mensen gebruikten al max H ver voordat er bekende mensen aan te pas kwamen hoor, in mijn tijd was er nog amper reclame voor gemaakt, ik kreeg dit product onder ogen via mijn hoefsmid.
En dat een "bekende" nederlander een product gebruikt is voor mij iig geen reden om het ook te gaan gebruiken, anders had ik nu wel een ankyzadel en kleertjes gehad, Jos Lansink beenbeschermertjes en pikeur stalkleertjes Haha! *LOL*