Hoe ziet jouw zadelkast eruit......?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:30

_Liesje_ schreef:
ik heb volgens mij ong de zelfde kast als miesie. Egt zon klein poedersuiker ding

Hahaha echt he!
Je kan er echt weinig in kwijt..

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 13:52

Dit is mijn kast..Maar hij is nu alweer anders ingedeeld. En nog vind ik het niet alles...Misschien dat ik hem weer een keertje helemaal anders indeel! Haha! Zal vanmiddag een foto maken, hoe hij er nu uitziet!

Afbeelding

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 15:08

Wij hebben bij ons op stal geen zaelkasten. Iedereen heeft onder de zitbanken in de 'kantine' een eigen bak voor zijn spullen. Spullen zoals poetsmateriaal en peeskappen enzo. Boven op het zoldertje heeft iedereen een eigen stapel voor dekens en dekjes, een hoofdstelhaak en een plekje voor je zadel.
Het komt zelden voor dat mensen spullen van elkaar lenen, en er wordt al helemaal nooit iets gepikt of misschien beter gezegd, geleend en niet terug gebracht... Hebben we gelukkig geen last van. Iedereen heeft respect voor de ander zijn spullen. Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:35

n net verhuist naar een nieuwe stal en de mensen hadden het idee dat het nooit in de kast zou passen Haha!
Zal binnenkort een foto maken.

Ik heb daar een kast van 2 ? meter hoog en een meter breed ofzo, bovenin 2 diepe planken met daarop dekens en dekjes.
Daaronder 2 ondiepe planken met daarop allemaal spulletjes en zooi, bandages, ehbo koffertje *voor het paard* etc.
Daaronder hangt mijn zadel en op de grond staan mijn laarzen, poetskist en nog wat dingen.
Aan de deur en de zijkant van de kast hangen hoofdstellen, halsters en ander leer gebeuren...het past allemaal echt nog maar net..moet eerst iets verkopen voordat ik wat kan kopen.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:12

Ik heb ook twee kisten, maar volgens mij is gewoon het probleem: hoe groter de kast hoe meer je aanschaft! Mijn beide kisten (1 kist, 1 kast) zijn overvol en dan heb ik ook nog een gedeelte thuis liggen......Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:34

zo, snoopy_689: jij hebt veel ruimte, heerlijk lijkt me dat. Ik denk dat als ik zo'n kast heb, hij nog voller komt dan die van jou!!!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:38

Ik heb een grote kledingkast met planken vol met dekjes, onzin spullentjes enz. Verder heb ik zo'n ophangmandje met bandages.
Heb er een paar planken uitgehaald onderin, waar mijn halsters/hoofdstellen hangen. Verder staan daar mijn laarzen ect. Deze kast staat in de garage thuis.

Op stal heb ik mijn hoofdstel/zadel/longeerlijn/longeersingel/zweepjes en snelle dingen die ik nodig heb hangen.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:11

verder niemand

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:23

wat leuk! ik zal van de week ook wel een foto maken van me kasten

ricky_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:44

ik heb geen kastje ik heb een schuur die ik mag gebruiken daar staan 4 koetsen in en 3 zadels en 4 hoofdstellen enzo.. maar ik wil wel een x een foto maken

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:29

Afbeelding

de zadelkasten van o.a mijn bijrijpaard, aardig ruim

Franklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 15:49

Wij hebben een zadelkamer ( niet zo groot),
daar in staat van een pension klant een kast (op verzoek voor haar neergezet).
groetjes

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 16:16

LaFunkyJazz schreef:
[image]

de zadelkasten van o.a mijn bijrijpaard, aardig ruim

Is dit toevallig een stal bij spaarnwoude?

Jeejte snoopy_689 wat een kast Bloos!
Maar wel erg mooi Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:25

Wij hebben met zn 2en 2 kasten. We zijn een week bezig geweest met schilderen, maar ze zijn zo gaaf geworden! Kan alleen geen foto's vinden...
We dachten dat we aan deze 2 kasten wel voldoende zouden hebben, maar ze zijn nu alweer overvol Bloos!

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:34

Afbeelding
Onderste kist: zadel, halsters, 2 hoofdstellen, bandages, dekensingels pff en nog wat kleine spul! Middelste kist: Dekjes en Dekens! Bovenste kist: Alle poetspullen. Ouder Zadel op stoel der naast.

Afbeelding
Menhoofdstel, Bitje met teugel, 2 hoofdstellen, stijgbeugels + riemen en nog wat oude halsters

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:37

Afbeelding

Zo ziet mijn kast er nu uit! Bovenin dekjes, daaronder boxen met bandages, martingaal etc.. Knipoog

Daaronder nog meer rotzooi, en helemaal beneden mijn zadel, hoofdstel, laarzen en poetskist! Mijn zweep staat naast mijn kast, omdat die er niet inpast! Bloos

Ben echt blij met mijn kast, alhoewel nog niet alles erin past. Zweetdekens liggen in de box helemaal boven op de kast, en winterdekens in een grote houten kist. Het is wel lekker een grote kast..Ik moet een stoel pakken om bij mijn dekjes te kunnen Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:11

zo'n kast zou helemaal niks voor mij zijn , ik prop hem helemaal vol met dingen en denk elke keer als ik in een ruitersportwinkel ben dat ik nog genoeg ruimte in mijn kast heb Haha!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:56

Die kast van Lielle is helemaal top! Maar eh.... waar zijn je dekens?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:27

Die liggen bij mijn moeder en op stal Haha! Ik heb alleen een fleece deken een regendeken en een vliegedeken thuis liggen (bovenop tegenwoordig, maar dit zijn oude foto's).

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:13

Ik had een metalen kast, maar omdat iedereen bij ons zijn eigen kast had gemaakt of meegenomen werd het een grote rotzooi en de ene kast was nog groter dan de andere. Met als gevolg dat de nieuwe mensen geen kast meer konden neerzetten omdat er geen ruimte meer was.
Nu heeft de pensionhouder opdracht gegeven om een kastenwand te maken met allemaal standaard kasten van 60 diep, 85 breed en 2.40 hoog. Groot zat dus. Maar ze zijn nog niet klaar, dus een foto is nog niet mogelijk. (met het gevolg dat mijn auto zadelkast is geworden)

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:37

Ik snap werkelijk niet hoe mensen ooit alles in een kast gepropt kunnen krijgen!!
Bij ons past niet eens alles in de zadelkamer!
Impressie:
Afbeelding
Dit is trouwens voor 3 paarden
Afbeelding
Afbeelding
Deze staan dus nog op stal zelf
Afbeelding
en dan hebben we nog een plankje bij de wasplaats
Afbeelding

Maar wij zouden het echt nóóit overleven op een pensionstal haha Bloos

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:04

woooow zo een mooie zadelkamer ... ik ben jaloers op jullie ...

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:28

Jullie hebben gewoon heel veel ruimte met heel veel spullen!
Maar bij jullie is het allemaal opgeruimd, bij mij niet hoor (moet ik weer eens gaan doen als ik vrij ben )

Firegurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 13:08

Ik heb zelf een echte zadelkast van divoza en een vriendin van mij had nog een kast op haar vaders werk geregeld,en ik heb een grote poetskist !En een dekenkist die we delen want hij is van haar.Maar sinds vandaag kom ik erachter dat ik gewoon nog een kast nodig heb voor me spullen ma jah waar haal ik die zo snel vandaan voor een prikkie en dan het tweede dilemma ik ken hem op stal ook niet meer kwijt!

Ashanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:28

Mijn zadelkast is 1 hele stal hehe...het is wel een beetje een rommeltje...maar ik ruim het zo'n 1x in de week op...