Lonneke, Sterkte. Als ik iets voor je kan doen zeg je het maar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik beschik over het fijne lot dat we een bedrijfsloods met warm water hebben. en de stal is ook in die loods dus koud heeft ze ht niet. ze vond het eerst wel vreemd. maar na een paar minuten was de angst weg en genoot ze volop. lekker ingesopt met speciale shampoo voor geirriteerde huid en de staart en manen met zilvershampoo van paulien. het bad kon ze goed gebruiken. ik ben ruim 2 uur zoet geweest om alle modder e.d eruit te krijgen. vooral de benen, liezen, tussen de tepels, en tussen de voorbenen zat het behoorlijk vast in de huid. tussendoor ff de hals gemasseerd wat ze natuurlijk heerlijk vond. je zag het vuil er steeds aflopen. heel veel korstjes waren losgeweekt en nu is ze dus heel kaal aan t worden. vooral de benen en de rug worden nu kaal. op zich wel goed want zo geneest het weer mooi. ik heb genoten van het tutten en zij vond het ook heerlijk. ze is ook helemaal nergens bang van. ik kan overal overheen onderdoor achterlangs. alles vind ze goed. ik zal haar benen nog wel een paar keer goed met betadine shampoo wassen. de staart en manen zijn weer aardig wit. die waren zoooo zwart van de bagger. ze liep daar veel buiten en het land zal wel erg nat zijn geweest aan dr staart en benen te zien. op zich wel lekker hoor zo buiten lopen, maar neem dan de moeite om de benen even schoon te maken. zou ik altijd wel even doen.ik ontdekte ook een lelijke scheur horizontaal in dr hoefwand. best diep en ze heeft natuurlijk veel in de bluib gestaan dus daar moet maar even een smid naar kijken. elke keer als ik de schuur inkom gaat ze hinnikken. ze kan brullen als een hengst. vanmiddag is ook mijn nieuwe hulp even bij dr wezen kijken. ik ben wel blij met haar want het is zalig voor nina dat ze weer heerlijk vertroeteld word. en dat ze weer thuis staat.
is natuurlijk helemaal belachelijk. Ik ken meisjes en jochies van 11, 12, 13 jaar die zelf een pony hebben/huren en dat gaat super.Citaat:een volwassen iemand (die ik verder niet ken, geen oordeel daar dus verder over) niet wijzer is dan pony uit te lenen/ter verkopen/verhuren aan meisjes van 12,13,14,15 met al het gezeur van dien.