nina weer thuis.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:26

Helemaal met Jerai Lover eens.
Lonneke, Sterkte. Als ik iets voor je kan doen zeg je het maar! Verdrietig

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:06

hey wat leuk dat ze eindelijk~weer op stal is!!!
Met jou hulp zal ze dr zeker snel weer bovenop komen! suc6 met dr en houd ons op de hoogte!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:06

Lonneke fijn voor je dat ze weer thuis is!! Leg haar maar lekker in de watten en veel sterkte!!!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 22:40

vanavond heeft ze gebadderd Haha! ik beschik over het fijne lot dat we een bedrijfsloods met warm water hebben. en de stal is ook in die loods dus koud heeft ze ht niet. ze vond het eerst wel vreemd. maar na een paar minuten was de angst weg en genoot ze volop. lekker ingesopt met speciale shampoo voor geirriteerde huid en de staart en manen met zilvershampoo van paulien. het bad kon ze goed gebruiken. ik ben ruim 2 uur zoet geweest om alle modder e.d eruit te krijgen. vooral de benen, liezen, tussen de tepels, en tussen de voorbenen zat het behoorlijk vast in de huid. tussendoor ff de hals gemasseerd wat ze natuurlijk heerlijk vond. je zag het vuil er steeds aflopen. heel veel korstjes waren losgeweekt en nu is ze dus heel kaal aan t worden. vooral de benen en de rug worden nu kaal. op zich wel goed want zo geneest het weer mooi. ik heb genoten van het tutten en zij vond het ook heerlijk. ze is ook helemaal nergens bang van. ik kan overal overheen onderdoor achterlangs. alles vind ze goed. ik zal haar benen nog wel een paar keer goed met betadine shampoo wassen. de staart en manen zijn weer aardig wit. die waren zoooo zwart van de bagger. ze liep daar veel buiten en het land zal wel erg nat zijn geweest aan dr staart en benen te zien. op zich wel lekker hoor zo buiten lopen, maar neem dan de moeite om de benen even schoon te maken. zou ik altijd wel even doen.ik ontdekte ook een lelijke scheur horizontaal in dr hoefwand. best diep en ze heeft natuurlijk veel in de bluib gestaan dus daar moet maar even een smid naar kijken. elke keer als ik de schuur inkom gaat ze hinnikken. ze kan brullen als een hengst. vanmiddag is ook mijn nieuwe hulp even bij dr wezen kijken. ik ben wel blij met haar want het is zalig voor nina dat ze weer heerlijk vertroeteld word. en dat ze weer thuis staat.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-12-03 21:55 ]</font>

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:44

ben blij dat het wassen goed ging lon.

(eventueel wil ik haar vrijdag avond nog wel een keer komen wassen voor je hoor?) hoor het wel

geef haar morgen dikke knuf van me

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 23:43

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 01:38

Als ik dit topic lees dan zie ik dingen staan als "zeer vermagerd", "ziektes" en "psychische dreun". Geen van deze opmerkingen komt van Lonneke, maar er wordt er niet een tegengesproken. Zodra dit soort dingen wordt genoemd gaat de informatie al gauw een eigen leven leiden en worden er totaal verkeerde indrukken gewekt, dat is nu eenmaal een effect van deze vorm van communicatie.
Iedereen hier wil graag dat het goed gaat met de pony, er is niemand die dat dier een slechte tijd toewenst.
Na dit allemaal gelezen te hebben, moet ik Janna wel gelijk geven. Het plaatsen van dit topic vind ik kort gezegd niet netjes en ik doe heel erg mijn best om de goede bedoelingen erachter te vinden.
Het is niet minder dan stijlloos om op deze manier iemand in een kwaad daglicht te stellen. Het is nergens voor nodig om de indruk te wekken dat iemand niet goed voor deze pony gezorgd zou hebben.
Verder wens ik je heel veel plezier met Nina en ik hoop dat ze er snel weer bovenop is en dat zij een rooskleurig leventje tegemoet gaat.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 07:28

Ik had Bart om een slotje gevraagd en die vond het hier allemaal nog wel meevallen. Blij daLovely er anders over denkt!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 09:21

tjonge zeg. het is dus zo dat ik alleen mag plaatsen dat ze na t wassen zo mooi is geworden. tja helaas dan moet ik jullie nog even teleurstellen. ik vind het een beetje raar want ik probeer niemand onderuit te halen hier. tuurlijk weet iedereen waar ze vandaan komt. ik beschuldig hier niemand. wil alleen laten weten hoe ze er nu uitziet. maar goed jullie willen alleen leuke verhalen. erg kortzichtig vind ik het. maar ik zal jullie niet meer lastigvallen met ninas verhaal. voor degene die echt oprecht interesse hebben in t wel en wee van nina, stuur me maar een pbtje. je kon toch niet verwachten dat ze na die was beurt genezen was? zou wel handig zijn zeg. ok ik zal t anders fomuleren: ohhhhhh ze was zoooooo mooi wit geworden na t wassen. zo wel goed dames??? bleeeeeeeehhhhh wat vind ik dit kortzichtig. ik zou toch liegen als ik had geschreven dat het ineens zo goed met haar ging. wat mij betreft mag er een slotje op. ik zal het wel weer zeggen als ze weer topfit is. Boos!
en ik heb nooit gesproken van zeer vermagerd maar van dun, en een psygische klap heb ik niet kunnen ontdekken. en ziektes??? ach wat is ziek. schimmel,mok gescheurde hoef. nee dat is niet echt ziek. maar gezond is het niet.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-12-04 08:23 ]</font>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 09:35

Ik ben het helemaal met Janna eens en begrijp precies wat ze bedoelt.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 10:15

tssss, belachelijk dat gezeik; of er opgehouden kan worden over 'die pony'
t is toch logisch dat lonneke het even van haar af wil schrijven? Daarbij was het volgens mij merilyn die er gister wat over schreef en niet lonneke.
En wat Harry zegt:
Citaat:
een volwassen iemand (die ik verder niet ken, geen oordeel daar dus verder over) niet wijzer is dan pony uit te lenen/ter verkopen/verhuren aan meisjes van 12,13,14,15 met al het gezeur van dien.
is natuurlijk helemaal belachelijk. Ik ken meisjes en jochies van 11, 12, 13 jaar die zelf een pony hebben/huren en dat gaat super.
Dat heet verantwoordelijkheidsgevoel, wat de vorige eigenaar van Nina niet had, blijkbaar.
Lonneke, fijn dat ze weer thuis is. ik denk dat er velen zijn die wel op de hoogte willen blijven hoe het met haar gaat.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 11:18

Ik ben dit Nina verhaal zo langzamerhand ook een beetje moei, al helemaal na wat er hiervoor allemaal al op Bokt is gebeurd.

Ik laat maar lekker in het midden wat me het meeste ergert, lijkt me in iedergeval duidelijk dat normale topics over die pony niet mogelijk lijken te zijn. Jammer (en enigzinds begrijpelijk) maar helaas.