gaan jullie naar je paard na de jaarwisseling?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:05

Isolda en Berber staan midden in het centrum van het dorp. Overal knallen en fluiten en veel lawaai.
Geen sedalin komt er bij te pas hoor, ze zijn knalvast!
Ze kijken niet op of om en slapen rustig verder. Ik heb Isolda weleens liggend gezien, tijdens een aantal rotknallen. Het doet ze niets.
Ik ga meestal na 12 uur er even er naar toe. Even dag zeggen. Zijn ze wel gewend, ik ben wel vaker 's nachts in de stal. Na het stappen ofzo.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 17:05

Vorig jaar stond Sevin in een buitenbox en onze buren steken dus ook vuurwerk af en de wind stond richting Sevin's stal. Resultaat: een vuurpijl inclusief knal en kleine vlam in de mesthoop, 25m bij de stal vandaan. Gelukkig was ik erbij, maar ik was vreselijk boos op de buren. Dit jaar staat ie in de grote schuur in een binnebox, dus dit jaar laat ik hem maar met rust, denk ik.

Aurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 21:50

ikke wel, maar niet omdat het moet...maar ik rij graag samen met mijn paard het nieuwe jaar in Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 22:50

Paity staat op een pensionstal aan de rand van het dorp. De eigenaresse blijft thuis en gaat nog even naar de paarden kijken na twaalven, maar ik denk niet dat ze erg onder de indruk zullen zijn van het geknal. Was vorig jaar ook niet. *LOL*

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 01:02

Citaat:
Op 2001-12-04 20:50, schreef Aurora:
ikke wel, maar niet omdat het moet...maar ik rij graag samen met mijn paard het nieuwe jaar in Haha!

huh ga je om 12 uur rijden dan??
k denk dat k niet heen ga, die mensen waar ze staat houden haar wel in de gaten.
lekker hooi en lekker slapen Slapen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 08:32

Nope, ik neem aan dat de stalbaas wel even een kijkje gaat nemen, ik kom pas in de middag of avond erna. Vorig jaar intereseerde het haar ook geen biet. Kan rustig de dagen ervoor in de buitebak tuffen terwijl er overal rotjes worden afgestoken en dat boeit haar ook niet.
Viv

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 12:05

Heb meer moeite met het vuurwerk wat ze nu al in het dorp en het bos afsteken....maar ik vier oud en nieuw op stal! veilig idee en met een prach-tig uitzicht op het vuurwerk aan de horizon (van de stad)!!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 12:15

Ik ga niet naar stal hoor, de stalhouder ziet me aankomen midden in de nacht!

Of hij ze 's nachts hooi gaat geven weet ik nog niet, sta hier nog niet zo lang, maar ik denk het zomaar niet. Normaal krijgen ze op dat tijdstip ook geen hooi...

De stal ligt erg afgelegen en vuurwerk wordt denk ik niet veel afgestoken.