JAMEELA!!!!!!! IS VAN MIJ!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 21:22

dahhh tuurlijk had ik een cap op.Het is wel een beetje een domme reactie van jou.Ik weet GERUST ZELF WEL wat ik wel en niet kan.Gewoon even uitproberen.Even laten wennen.Ik stap op ieder paard...Als ik me veilig voel...Ik kan al heel snel aanvoelen of ik wel of niet op een paard durf.Met Jameela voelde ik dit namelijk al meteen,dat ze me er niet af zou gooien.Mijn voormalige bijrijdpaard ben ik wat rustiger mee,die kan nog wel is druk doen.Ik voel het zelf aan als een paard deze dag niet te vertrouwen is.Dit is heeel errug snel te voelen.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 20:49

gefeliciteerd hoor.

ga je sunny nou nog verkopen?

ik had je namelijk een mail gestuurd, zag je advertentie op marktplaats maar had nooit meer wat gehoord.
vond je onze stal niet goed genoeg?

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 20:52

wegens omstandigheden heb ik Jameela teruggebracht (niet goedgekeurd) ik ben er helemaal kapot van Huilen

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 21:33

huh is ze nu opeens niet meer van jou?

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 21:43

neej.Waarom denk je dat ik een advertentie plaats in Eenmaal Andermaal?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 22:18

Hee, wat zonde! Verdrietig
Hoe kwam dat nou? Ik dacht dat alles al helemaal geregeld was en dat ze wel was goedgekeurd?
Balen joh! Ik hoop dat je snel een nieuw paardje vind!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 11:53

WAT IS DAT NOU VOOR EEN OPMERKING!
Zij kan er toch ook niets aan doen dat haar paardje niet goedgekeurd wordt!?

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 12:07

Dit vind ik dus echt helemaal nergens opslaan, die opmerking raakt kant nog wal, omdat een pony afgekeurd wordt heeft hij het niet bij haar naar zijn zin??? Wat vind ik dat een Frusty Misselijk opmerking zeg. Ik geloof dat je zelf een aantal berichten had geplaatst over je eigen pony die je niet aankon en waar je bang voor was, misschien heeft jouw pony het bij jouw wel niet naar je zin, sorry maar ik vind dit echt een zielige opmerking, how low can you go??

Shalane, ik vind het heel jammer voor je, maar kop op, je vind vast wel een andere pony, hoewel dat nu misschien weinig troost biedt. Wat had ze precies dat ze niet door de keuring kwam??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jerai lover op 2001-12-07 11:09 ]</font>

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 12:38

Sjeetje wat een paasei Sannetje.
Ze had het wel bij mij naar haar zin.Ík ben altijd
goed voor mijn paarden,en ik heb staan te janken toen de koop niet doorging.Maar ik wil OOK dat zij plezier heeft van het rijden,en omdat ik dressuur en recreatie (=niet altijd op zachte bodem rijden) hebben we haar teruggebracht.Ik ben er helemaal kapot van.Ik geef altijd mijn paarden het beste wat er is.Een grote stal,veel liefde en aandacht en het beste kwaliteits voer.Ik snap niet dat je zoiets van mij kan denken.Wat een mislukte opmerking zeg.
Ik sla mijn paarden tenminste niet.Ik durf tenminste nog te rijden als ik er af ben gevallen.
Ik ben in een paardrijles wel 3x van een haf afgeflikkerd,3x mijn tanden door mijn lippen en een gekneusde poot,3x met mijn rug op de grond geklapt.Maar ik stap er wel weer op.Ik ben goed voor mijn paarden,dat je het maar weet.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 12:46

Wat een poedersuikeropmerking van jou sannetje
Lekker aardig maar weer,ze heeft het er toch moeilijk mee en dan kom jij even een poedersuikeropmerking maken Frusty .Ga fietsen ofzo Boos!

maar iig,wat poedersuiker voor je meisje
echt balen dat hij is afgekeurd enzo
Maar het komt wel weer goed

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 14:13

Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op. daarom een slotje