Hij wil de stal niet in en daa baalt ze van klaar \ .
marloes-joy
Geplaatst: 03-12-01 17:20
sorry hoor, maar ik blijf bij mijn standpunt en mytens heeft ook wel gelijk vind ik.... en merilyn, we (ik)hoor(en) graag van jou het verhaal....
UrbanL
Geplaatst: 03-12-01 17:43
Marloes daar gaat dit topic niet over anders had ze het wel bij Vraag me Raak gezet.
Ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben met Mytens want ik weet verdomd goed wat ze bedoelt. Als zij besluit er volgend jaar de hengstenkeuring mee te lopen is dat toch hartstikke leuk. Waaom zou ze dat niet proberen ?.
Hij is verder super braaf als hengst alleen hij hoort gewoon in het land thuis alleen helaas nergens plek .
Mer1980
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 00:03
Jeetje wat kunnen mensen toch domme opmerkingen maken. Mijn paardje loopt nu 4 uur per dag buiten omdat niemand een 2 1/2 jarige hengst wil inscharen de reden dat ie binnen staat obverdag en niet dagelijks in de wei is omdat ie last van najaarsexeem heeft. Ik heb het nu onder controle als hij dat niet had gehad dan liep ie nog in de wei.
Helaas hebben veel mensen al een oordeel over mij over het hengst houden van hem omdat ik een hengst zou willen hebben. Nee ik wil een mooi barok paard helaas zijn de merries bij het Andalusische ras niet allemaal van die kwaliteit die mijn hengst heeft om ooit dressuur mee te rijden.
De volgende reden dat ie hengst blijft is omdat ie zo ontzettend lief is en met andere ruinen buiten kan lopen.
De laatste reden dat ik hem hengst hou is omdat ie nu Kampioen bewegen is en heel veel kans lees echt veel kans heeft datie volgend jaar goedgekeurd wordt. En voor diegenen die denken dat ik daar niets aan heb als ik geen hengstenstation heb. Nou die is er hoor voor hem. Ik zelfs al meerdere stsations die hem willen hebben.
Door voor alle vooroordelen over mij en mijn ENIGE kleine probleempje die nu overigens is opgelost dit is mijn antwoord. En wat kunnen mesnen die mij toch kennen toch belachelijk reageren.
Merilyn
Mytens_oud
Geplaatst: 04-12-01 09:18
Nou of je kan denken dat mensen die jouw kennen juist niet belachelijk reageren
Heid
Geplaatst: 04-12-01 10:58
ik ben het geheel met Rhijnauwen eens. box is voor hem straf geworden en dat dat niet werkt lijkt me duidelijk. Waarom dan nog op deze manier verder gaan? Wees inventief, creatief en rustig. Doe eens gek met hem, knuffel hem pas als hij braaf op stal gaat en beloon hem uitzonderlijk. Wedden dat hij dan niet kan wachten totdat hij naar stal mag? Succes
Mer1980
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 18:26
Citaat:
Op 2001-12-04 08:18, schreef Mytens: Nou of je kan denken dat mensen die jouw kennen juist niet belachelijk reageren
Jij moet weten dat ik goed met mijn paarden omga en ze zeker niet slecht behandel. En er zitten nog veel meer mensen die mij kennen op bokt en die weten dat het zeker NIET aan mij ligt. En verder als jij commentaar hebt omdat je mij gewoonweg niet mag en dat weet ik dan doe je dat maar via PB. Ik kraak jou ook nooit af.
En voor de rest ik heb mijn paard nog nooit gestraft in zijn box. En meestal loopt hij er gewoon in. Alleen toen ff niet dus wilde ik mijn verhaal kwijt. Hij bleek achteraf gezien zijn hoofd te hebben gestoten omdat achterin zijn box een deur naar de wei zit met tralies ervoor. En die deur was open gegaan doordat de shet die in de wei staat zijn kont aan het schuren was daar. Ik ontdekte een plek op zijn hoofd onder zijn erg lange voorpluk en had het vreemd genoeg nog niet gezien.
Ik wilde met dit bericht dus geen discussie opzetten of ik wel of niet goed ben voor mijn paarden.
Mytens_oud
Geplaatst: 05-12-01 09:49
Nou Merilyn je moet je niet zo belangrijk voelen hoor dat ik jou niet zou mogen of dat ik me druk om jou maak, NOT. En afkraken??Als jij dat zo opvat dan ligt dat aan jou niet aan mij. Van mij part had Pietjepuk dit stukje geschreven dan had ik nog zo gereageerd. Een 2 jarige hoort niet op stal en dat geeft hij zelf al aan.
Mer1980
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 11:15
Hij hoort ook niet op stal maar als je mijn probleem had GELEZEN en iig de MOEITE had genomen je ogen te openen in andere stukken voordat je je belachelijke oordeel velt dan had je gezien dat mijn paardje verschrikkelijke najaarsexeem had en dat ie zichzelf bijna van kant maakte op het land. En dat is de ENIGE reden dat ie op stal staat. Dus als je zo nodig dit soort berichten wil neerzetten licht jezelf dan een beetje in. Want dit slaat gewoon nergens op.
marloes-joy
Geplaatst: 05-12-01 11:21
uhhh mag hier een slotje op??????
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 05-12-01 11:34
Moet dit nou weer? Is het echt zo ontzettend moeilijk om een beetje naar elkaar te luisteren en rustig te blijven?