Alleen op wedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 13:16

Vroeger was ik altijd alleen en er was altijd wel iemand aanwezig om voor te lezen. Als ik op wedstrijd gaan gaan we met de vrachtwagen dus dan zijn er altijd genoeg mensen.

Tegenwoordig is Marco er altijd wel en Karin als groom. Vooral van de zomer was het erg gezellig met Maarten en Ilona er ook nog bij. Vroeger kon ik daar slecht tegen maar ik moet gewoon met rijden me rust vinden (zij ook aan mij geven) en dan voel ik me juist veel beter omdat ik niet zelf alles hoef te controleren. Karin draait kalkoenen Maarten houdt Leys vast en ik zadel en hem op Lovers . Van mij mag dit aankomende zomer weer zo gaan Party!! *LOL* .

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:59

Ik ben altijd alleen en ik leer 1 proef uit m.n hoofd (anders haal ik ze door elkaar) als er zich een bekende aanmeld of als ik iemand heel goed ken dan vraag ik t anders rijd ik er een uit m.n hoofd en de andere vergeet ik dan maar .Ik heb verschillende keren gehad dat mensen niet konden ,wilden of geen zin hadden en toen dacht ik .dat gebeurt me niet meer .Nu vind ik t veel relaxter zo ,geen gezenuw meer of ik iemand kan vinden en helemaal geconcentreerd ,,bevalt me veel beter.