Tinker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 11:34

hee Marjolein

Ik ken verder helemaal niemand daar, ik heb voor een paar weken geleden daar wel gekeken en er reden toen 2 haflingers in de les mee, ik ken 1 vrouwtje die daar rijd en die rijd ook met een haf.....misschien dat jij haar ook kent zei heet Jennie.
Lijkt me trouwens wel een leuke vereneging.
Ik heb vroeger altijd bij de Bosruiters gelest maar daar kan ik dus nu niet meer rijden omdat ik volwassen ben ....aaaahhhhh.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 14:08

jaaa Pegasus is opgericht door toen mijn beste vriendin en haar moeder zij reden bij de bosruiters en omdat je daar maar tot 18 mocht rijden gingen ze zelf een club oprichten.
Marieke van Eyk ken je haar doe d'r maar de groetjes jammer dat ze NPC zijn met een paard is daar geen bal aan hier in deze streek want de rayonkamp. zijn afgeblazen vanwege maar 2 deelnemers bij de paarden etc. mochten ze ooit NBVR worden geef maar een seintje:)
nu rijd ik bij de ovj ken je dat?
groetjes

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 20:08

Hoi
Ik ken haar niet omdat ik daar op het moment nog niet rijd.......ik heb daar wel een hele tijd met iemand van die vereniging staan praten maar of zei dat nou is!!!!
Zij ging daar over alles een mevrouw met van dat blonde haar en ongeveer tot op haar schouders.......maar als ik er ga rijden dan leer ik ze wel kennen en dan doe ik wel de groetjes.
Ken jij trouwens Paula.......die is ook altijd in wenum?
Ook vaak in de oranje hal!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-01 13:55

paula verder? ik heb een contract op de oranjehal les dus niet mee en start ook niet via hun heb alleen maar de bak voor mezelf Lachen