Anky weet niet of ze wel mee kan doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:02

haha die van mij kan net zo goed als paps op zijn achterkant zitten hoor, ik denk dat ze maar moet gaan springen met Junior STV doe ik ook met mijn junior en dat gaat hem goed af, tja als je goed kan steigeren moet je wel kracht in je achterhand hebben om ook goed te kunnen springen. tip voor anky, ga springen joh al dat dressuurgemuts Haha!

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:51

Sjef een paar jaar geleden ooit horen zeggen dat Junior het paard is met de meeste capaciteit dat er op dit moment rondloopt???? Hij is zeker van mening veranderd....

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 16:33

Beetje vaag stukje tekst Verward
Groetjes Tamaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:29

Citaat:
Op 2001-11-28 14:51, schreef UniferB:
Sjef een paar jaar geleden ooit horen zeggen dat Junior het paard is met de meeste capaciteit dat er op dit moment rondloopt???? Hij is zeker van mening veranderd....

In de top heb je aan lichamelijke capaciteit alleen niet genoeg. Het laatste zit 'm altijd tussen de oren. Een paard als Bonfire loopt voor 90% op karakter want zijn exterieur is echt niet bijzonder. Als ze pas in opleiding zijn is het altijd maar gokken of een paard zich uiteindelijk voor 90% geeft of voor de volle 200%. Dat laatse, dat zijn de echte!

Aurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:53

helemaal mee eens!!!
al loopt een paard net zo mooi, issie mooi en kan ie alles, als ie zich niet 200% inzet kan je het schudden...hoe dan ook ...blessures zijn altijd k*t, voor anky maar ook voor ons allemaal..GP of geen GP