LET OP! zadeldieven Z-O brabant actief!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:58

jee wat vervelend zeg!

Maareh hoe zie je godsnaam aan iemand of het een zigeuner is? staat toch geen bordje op??!

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:00

Tuurlijk wel!
Op de kont van een zigeuner staat:

lieve zigeuner

of

stoute zigeuner

Haha!

Daar kun je ze aan herkennen!

Avenir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:07

verschrikkelijk!! Die mensen moeten ze voor een lange/tijdje wegstoppen!! Zadels zijn duur genoeg! Boos! Boos! Boos! sorry dat ik zo boos ben maar dit kan echt niet!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:34

Ik wist dat het zigeuners waren omdat het dezelfde waren als de keer daarvoor. De keer daarvoor wist de politie ook wie het waren (incl die Hans) en er werd niets aan gedaan. Die Hans is bij die mensen geweest en dat waren dus zigeuners...

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:39

Afgelopen zaterdag is er tijdens de wedstrijd in Esbeek een zadel uit een auto gestolen. Daders reden in een "wat oudere" witte auto. Degene die ze weg zag rijden wist niet wat voor merk maar dacht een VW passat. Ik weet niet of de auto op slot zat. Was toch blij dat mijn spulletjes nog allemaal in de auto lagen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 13:43

klopt, het zadel van wendy die op t paard van Q zn vorige eigenaar rijdt....
ze zou met de postelrally meedoen, maarja zonder zadel gaat dat wat lastig...

gewoon op klaarlichte dag, tijdens de wedstrijd is er een autoruitje ingetikt en zo hebben ze de auto dus opengemaakt en de spullen meegenomen! zo brutaal Boos!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 16:11

hoop ik toch niet, dat ze nu richting ons komen Scheve mond

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:30

Dus je kan je zadel ook op wedstrijd maar het beste op schoot houden, is toch eigenlijk niet normaal meer?
Beetje dief heeft ook door dat op grote wedstrijden genoeg te halen valt, straks overal fouilleren? Eigendomsbewijzen van je zadel mee als bewijs dat ie van jou is en dat je er niet 1 jat?

Vorige week reed er ook een auto langs toen we op het veld naast de boerderij reden. Heel langzaam, bleef even staan, reed weer langzaam door, keerde bleef weer staan en reed toen weg.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:51

Brrr, ze komen nu wel héél dicht in de buurt. Gelukkig ligt bij mij alles achter slot en grendel, het enige wat ze weg kunnen halen is een oude poetskist en 2 halsters. Haha!

Overigens denk ik dat zo'n zadelsteun met slot erop er alleen voor zorgt dat ze alles lomper openbreken. Als ze het mee willen nemen, doen ze dat toch. Een beetje dief heeft toch wel een tang op zak waar ze sloten mee open kunnen breken (en anders zijn het niet zo'n intelligente dieven Bloos ).

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 19:48

Oeh...brabant is niet zo ver van Utrecht af. Het is al een keer eerder bij ons gebeurd, toen zijn alle merkzadels bij ons op de manege meegenomen. Ook die van mijn verzorgpony. Gelukkig mijn moeders zadel niet, (die hebben we nu voor ons nieuwe paard)...Die zat goed opgeborgen. Nu is de manege weg en staan we bij een pensionstalling, en als je zo in het rond kijkt heeft 3/4 vd mensen wel een goed merkzadel. Ze zouden langs het huis moeten rijden, maar als ze daarlangs zijn kunnen ze zo overal bij. En het slot van mijn kast is kapot. Scheve mond
Het kan natuurlijk overal gebeuren, maar ik vind het toch een beetje eng. Eerst hoorde je verhalen uit limburg...Ze komen steeds dichter bij.

Ik vind het wel heel brutaal dat ze nadat het alarm afging nog een 2e keer terug zijn gekomen. Hopelijk worden ze snel gepakt!

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:14

[quote="moowsy"] en als je zo in het rond kijkt heeft 3/4 vd mensen wel een goed merkzadel. [.quote]

Idd!
Ik had zelf een anky dresuurzadel,
na een tijdje ook gestolen Scheve mond

Bah,ze moeten zelf eens gaan sparen als ze geld willen hebben of iets anders! Boos!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 22:52

het gaat wrsch weer om een groep zigeuners die dit hier in de regio doen.

vandaag zijn nml in de c1000 eersel en in c1000 bergeijk portemonnee's gestolen, bij 1 iemand(antiekhandelaar opweg naar een beurs) zat er 2000 euro in

ik heb 2 zigeneurmeisjes/vrouwen(rond de 20 max. 25 schat ik ze) op de videobeelden teruggezien, hondbrutaal gingen ze te werk, gewoon in een tas van een oud vrouwtje graaien midden in de winkel, en toen vrouw omkeek stopte ze, bleven er omheen hangen, en daarna weer graaien en met de beurs in hun hand liepen ze weg!
in de andere winkel deden ze het net zo, alleen botsten ze daar tegen mensen aan, waarna die hun beurs kwijt waren....