Nou vandaag zou ik haar longeren met de pessoa. Ik wist al dat dit moeilijk zou worden, maar ze mocht er ook niet onderuit komen

. Dus ik heb hulp gevraagd van Fabienne! (Dankuh

)
Op de poetsplaats kreeg ik met iets wat moeite de pessoa op haar rug, ze protesteerde wel maar kon weinig doen dus dat ging wel. Daarna los gelongeerd ging ook prima, ze was erg braaf

. Maar toen kwam het moeilijkste de pessoa vast maken. En hij moest ook nog eens tussen haar benen, dus tja dat is best lastig

. En inderdaad Gracy deed alles om er voor te zorgen dat ik hem niet vast kon maken. Bokken, steigeren, keihard ronddraaien, bijten, slaan noem het maar op

. Gelukkig met behulp van Fab is het gelukt, ik ben ook boos geworden want het was gewoon te gevaarlijk. toen kon ze alleen maar draven en galopperen, ze wou niet meer stappen, en stilstaan kwam al helemaal niet meer in haar woordenboek voor

. Ze was echt verschrikkelijk, en als ze eenmaal liep was ze gewoon braaf. Maar ja de pessoa moest er toch ook een keer af, en toen sloeg ze helemaal door

. Het was echt een verschrikkelijke situatie en gracy was echt gevaarlijk gewoon.
Ik ben er nog steeds stil van en hoop dat er gauw verbetering in zit want dit is mijn grace niet meer