Wedstrijdpaard erbij!! + foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:47

Mooi paard Lovers. Helemaal mijn type Lovers.

MEEEEEER foto´s please Schijnheilig .

Mhh straks heb je 3 wedstrijdpaarden ?? Jur, Razinda en Rainbow gaaaafffff Party!! .

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:48

Tjee wat geweldig dat hij bij jouw op stal mag!! Party!!
Je gaat het erg druk krijgen met de paarden.... Jurita, Razinda en Rainbow. Nog wel tijd voor een vriendje??!! Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 11:29

Het lijkt me zo geweldig, samen de paarden doen en verder geen bemoeials op stal enzo. Heerlijk!! Party!!

Als het nou eens zulk weer blijft als nu, dan kom ik de winter wel door! *LOL*

Ach vriendjes, wat moet je daar nou mee! Ze passen zich maar aan! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:39

Niet te geloven zeg nog een paard er bij, en nog wel zo'n plaatje! Heel veel plezier samen!! Party!!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 11:47

Dank je wel!

Ik moet toch nog even iets kwijt over Liseon. Je moet haar echt goed kennen om een oordeel te kunnen geven. Ik ken haar vrij goed, want ik ben altijd met Charles meegegaan naar haar toe en heb dus ook de hele ontwikkeling van Montecristo meegemaakt. Charles maakt alle küren op muziek voor alle paarden van Stoeterij Broere en Liseon. Hij heeft trouwens heel veel 'toppers' in zijn clièntenkring ook op Grand Prix niveau en zelfs helemaal uit Chili, Frankrijk en Belgiê. Daardoor is er best wel een heel intensief contact ontstaan met Liseon, en daardoor weet ik ook hoe ze is. Als ze stug overkomt, komt dat omdat ze heel geconcentreerd aan het rijden is, en dan let ze niet meer op andere dingen. Daardoor komt ze misschien wat nors over maar zo is ze dus echt niet. Wij kennen haar als een heel fijn persoon. Lachen

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:06

wat een plaatje, hoe hoog is hij?

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 12:27

Ik weet niet precies, hij is in die 2 maanden ontzettend gegroeid. Ik denk nu 1.66 maar hij zal nog wel een stuk groeien. Het voordeel is, dat het geen paard van 1.75 is, want dan moet je zo omschakelen naar Razinda die heel klein is. Ze tonen allebei niet zo groot, maar het is wel makkelijk rijden zo.

Meer foto's staan trouwens hier:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&0

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 12:36

Wat ontzettend leuk voor je!!! Drie van die kanjers om te rijden....! Heb er geen woorden voor...

Prachtig paard die Rainbow!