die beesten krijgen hun moeder een paar dagen te zien misschien 1x in hun leven het daglicht!!!!!!!! Ik hoop dat die snel worden afgeschaft!!!!!!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die beesten krijgen hun moeder een paar dagen te zien misschien 1x in hun leven het daglicht!!!!!!!! Ik hoop dat die snel worden afgeschaft!!!!!!!! 
Ik eet geen enkele diersoort, of het nou een paard of een vis of een koe is, what ever.. ik eet het gewoon niet.
. Denk er dan alleen wel bij na, wat voor vlees je eet, neem een keertje scharrelvlees ipv bio-industrievlees! 
Citaat:Op 2001-11-24 17:38, schreef Flus:
Ik vind 't wel een beetje raar om te zeggen dat een koe geboren zou zijn om geslacht te worden. Ik bedoel, dat is toch ook een wezen met recht op een leven, of ligt dat aan mij???!!!
\
gaat. Al is het naatuurlijk geen prettig idee en ik moet er dan ook niet aan denken. 
ik vond het vreselijk maar mijn ouders hadden zoiets van dan krijg je er wat voor terug dan kunnen wij weer een nieuw paardje voor je kopen en 2weken daarna stond Sya al in de stal, moeilijk hoor het waren net nieuw gebouwde stallen en alleen BamBam had erin gestaan en dan staat eropeens een ander 'vreemd' paard in die stal
.