Donderdag...:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 03:38

Erg voor jullie Huilen .
Probeer wel mee te gaan, om goed afscheid te nemen van het paard is dit wel belangrijk.
Ik weet uit eigen ervaring hoe moelijk dit voor je moet zijn Verdrietig .
Als je met eigen ogen ziet dat het dier vreedzaam is ingeslapen geeft dat later ook wat rust voor jezelf.
Ik vindt het een dappere beslissing van je en wens je vanaf deze kant alle sterkte toe voor de aankomende tijd.
Geef je paard een knuffel van mij en hoe moeilijk het ook is voor je blijf je paard liefhebben tot het eind,wees sterk voor jullie beide en praat met je paard,vertel hem alles wat je nog vertellen wil.
Ik heb dat niet meer kunnen doen bij mijn pony omdat het allemaal zo snel ging en dat vindt ik jammer,ik had haar nog zo veel willen zeggen,ik heb het via mijn gedachten gedaan toen ze al was gestorven en ik hoop dat ze me gehoord heeft
Verdrietig .Heel veel sterkte meis,je moet er doorheen en ik wens je heel veel kracht toe om dit grote verdriet te kunnen verwerken.
Smousje.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 10:43

Das echt erg joh, veel sterkte nog hoor!!! Scheve mond\

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 10:49

sterkte....

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 10:59

......dit is gewoon zo zielig, de gedacht dat ik een dier moet opgeven is gewoon onverdraagelijk!
Ik wens je heeeel veel sterkte meid! Houd moed!

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 11:07

Joleen, ik zou echt proberen mee te gaan hoe moeilijk het ook is. Ik heb het zelf meegemaakt en ben blij dat ik van het begin tot het eind bij haar ben gebleven want ik weet zeker dat ze dat gevoeld heeft. Veel sterkte

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:42

Ach jee ik vind het zo erg voor je! Sterkte hoor!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:45

Heel veel sterkte Joleen. Als je het kunt opbrengen raad ik je ook echt aan bij hem te blijven. Vraag eventueel iemand anders voor het definitieve gedeelte en zorg ook dat je zelf niet alleen bent maar dat er een vriend of vriendin is die je op kan vangen.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:51

Super veel sterkte!!!! Enne, ik zou heen gaan. Het is op het moment zelf moeilijk maar achetraf ben je er denk ik blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:52

Verdrietig Echt onwijs erg zeg. Ik zit nu ook alweer met natte ogen.

Ik zou er proberen bij te blijven want dan heb je zelf gezien hoe hij rustig inslaapt en hoef je je later niet af te vragen hoe het ging. Dat je misschien heel erg moet huilen hoort er bij. Brando zal dat misschien wel raar vinden maar die weet ook wel dat er wat aan de hand is. En als je er bij bent kan je heel rustig op je gemak afscheid van hem nemen.

Van onze oude pony heb ik een vlechtje uit de manen bewaard (had ik al afgeknipt de dag voor ze heen ging).
We hebben ook een afscheidsbijeenkomst georganiseerd voor de kindjes die haar altijd hielpen poetsen enzo. We hadden belachelijk veel wortels gekocht en haar er heel veel laten eten. Ze was helemaal verwonderd dat ze mocht blijven eten en heeft er echt van genoten. Iedereen wel flink huilen natuurlijk maar zo hebben we wel echt afscheid kunne nemen. Mischien kan je ok zoiets doen met Brando.

Wat je ook doet, ik wens je heel veel sterkte donderdag.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:59

He meissie, wat ontzettend erg!
Dit is iets wat je absoluut niet zag aankomen.
Geef Brando nog een paar dikke knuffels en neem goed afscheid van hem. Hij heeft het verdiend.

Sterkte Joleen!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 16:13

Thanks allemaal! Verdrietig Ik heb besloten dat ik donderdag wel meega... Verdrietig Zeer waarschijnlijk gaat Monica ook mee! Lachen Ik ga denk ik niet meer naar de manege toe voor donderdag. Dat vind ik denk ik te moeilijk... Neem donderdag heel goed afscheid van hem... Huilen

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 17:01

IK kan niet zeggen...word er helemaal verdrietig om. Veel sterkte en ik leef met je mee Verdrietig

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 17:05

Jeetje, lees het nu pas.
Wat ontzettend snel is het gegaan zeg, niet normaal! Echt zo oneerlijk!

Heel veel sterkte meid en ik zal donderdag aan je denken...

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 17:43

Thanks... Voor de mensen die nog 2 foto's van Brando willen zien, zie in the picture... Lovers Verdrietig

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 17:49

oh ik schrok wat jammer en ik vind dat je wel mee moet gaan want later zul je er spijt van krijgen dat je er niet bij ben en als ie langzaam wegkruint kun je nog zeggen hoeveel je van hem houd!
het is beter voor hem als je er bij ben en dat ie een plekje in de hemel krijgt!
als je echt heel moeilijk krijgt pb me maar dan kun je er met mij over praten als je dat wil

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 18:15

Wat verschrikkelijk voor je!! Verdrietig
Ik denk dat je het beste mee kunt gaan want Brando vertrouwd op je. Hij zal het misschien wel eng vinden daaro en dan kan je hem geruststellen.
En net zoals Puma zei, je kan er later misschien wel spiijt van krijgen .

Meid, Ik wens je heel veel sterkte

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 18:34

Wat erg voor je.

Ik heb er heel veel aan gehad toen ik mijn mutsie in moest laten slapen. Het is heel goed dat je meegaat. Dan kan je het beterverwerken je hebt met je eigen oreg gezien dat ie vertrokken is naar de paardenhemel. Heel veel sterkte.

Merilyn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 20:41

Goh wat ontzettend erg voor je.
Ik wens je veel sterkte
En geef Brando maar veel knuffels en lekkers.
Veel sterkte..

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 21:01

ik zit hier echt met een brok in mn keel
wat komt t al snel dichtbij zeg. getver. wat een rotnieuws. Vind t heel knap van je dat je meegaat met brando, echt waar. hij heeft t verdiend, dat is zeker.
als ik jou was zou ik een fototoestel meenemen als je naar m toe gaat binnenkort. lekker een rolletje volschieten van je schat. knuffel m maar lekker
heel veel sterkte

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 20:40

Dank jullie wel allemaal... Lovers . Ben vandaag naar de manege geweest om nog wat laatste foto's te maken... Verdrietig Het viel me gelukkig heel erg mee. Ben erg benieuwd hoe het morgen gaat... Scheve mond\

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 20:45

heel veel sterkte morgen...
meer weet ik eigenlijk niet te zeggen.... Verdrietig Verdrietig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:09

ooh jeetje wat erg Verdrietig
ik zal heel erg aan je denken morgen, ik vind t zo erg voor jullie... en misschien kun je inderdaad een vlechtje uit de manen halen dat je kunt bewaren, dat had mijn vriendin toen ook gedaan.. gewoon een plukje van onder zodat je het niet ziet.
Ik vind het heel goed van je dat je mee gaat!
heel erg veel sterkte..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 21:15

Joleen, heel veel sterkte morgen, en ik zal aan je denken.
Je kunt me altijd PB'en als je iemand nodig hebt, iets van je af wil schrijven, hè. Niet vergeten!
Ik denk aan je.

Liefs, Nathalie. Verdrietig