Ja, dat klopt. Nee, ik ben naast Artiest gelukkig niet nog een paard kwijtgeraakt. Artiest is dus een ruime maand geleden overleden, het ging niet meer. Ik heb hem op het latst nog met Annika laten praten en toen gaf hij ook aan waar ik al bang voor was: dat hij niet meer wilde leven. Hij was op het eind bijna blind(staar in het andere oog, 1 oog was ie al kwijt) en had ataxie en narcolepsie. Utrecht vond dat het nog wel kon maar hij was echt zo verdrietig en hulpeloos dat ik er een eind aan gemaakt heb. Ik heb er veel vrede mee maar het doet wel zeer hoor, hij was echt mijn soul-mate, volgens annika was Artiest ook echt een oude, wijze ziel. Hij heeft me door veel ellende in mijn leven heen gesleept ondanks dat hij het zelf ook niet altijd makkelijk had. Annika heeft op vezoek van mij 'in liefdevolle memorandum'bij zijn verhaal gezet zodat iedereen kan lezen dat hij niet meer leeft.
Ze zoekt over een tijdje nog contact met hem, ik vond dat in eerste instantie eng maar ze zegt dat het me enorm zal helpen in de verwerking. hij is ook op een rustige en vredige manier ingeslapen en gaf me ook tijdens het inslapen een gevoel dat het goed was zo.
Hoe was dat bij jou met het paard wat al 9 maanden dood is? Wat zei dat paard? PB me anders even wat als je het weer allemaal op dit topic zet krijg je soms ook reacties die je niet wil he!