Imea: I have nothing if I don't have you

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Imea: I have nothing if I don't have you

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:25

Sterkte hoor! Ik weet hoe je je voelt, mijn paard is 25-7 overleden. Is wel anders gegaan, hij was oud en op maar het verlies blijft hetzelfde.
Neem de tijd, denk aan de goede dingen die je met haar mee hebt gemaakt.
Ze is bij de regenboog, daar ben ik van overtuigd, daar is mijn lieve Artiest ook. Ze wachten daar op ons tot onze tijd is gekomen en dan worden we weer met onze lieve paarden herenigd. tot die tijd is alles wat we hebben het goede wat we met ze meegemaakt hebben.
En...jouw Imea is altijd bij je, je draagt haar in je hart.

Hou je haaks, er komen echt weer betere tijden, het krijgt een plekje.

Heel veel liefs!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 09:34

He ! Ben jij van Artiest ? Die staat ook op de site van Annika he ? op www.pratenmet paarden.nl. Ik heb het laatst alsnog laten doen, ze was toen al 9 maanden dood, maar ik heb er veel aan gehad ! Leuk zeg dat je reageert.

En ben je naast Artiest nog een paard kwijt geraakt ? Nee toch ?

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:44

Ja, dat klopt. Nee, ik ben naast Artiest gelukkig niet nog een paard kwijtgeraakt. Artiest is dus een ruime maand geleden overleden, het ging niet meer. Ik heb hem op het latst nog met Annika laten praten en toen gaf hij ook aan waar ik al bang voor was: dat hij niet meer wilde leven. Hij was op het eind bijna blind(staar in het andere oog, 1 oog was ie al kwijt) en had ataxie en narcolepsie. Utrecht vond dat het nog wel kon maar hij was echt zo verdrietig en hulpeloos dat ik er een eind aan gemaakt heb. Ik heb er veel vrede mee maar het doet wel zeer hoor, hij was echt mijn soul-mate, volgens annika was Artiest ook echt een oude, wijze ziel. Hij heeft me door veel ellende in mijn leven heen gesleept ondanks dat hij het zelf ook niet altijd makkelijk had. Annika heeft op vezoek van mij 'in liefdevolle memorandum'bij zijn verhaal gezet zodat iedereen kan lezen dat hij niet meer leeft.
Ze zoekt over een tijdje nog contact met hem, ik vond dat in eerste instantie eng maar ze zegt dat het me enorm zal helpen in de verwerking. hij is ook op een rustige en vredige manier ingeslapen en gaf me ook tijdens het inslapen een gevoel dat het goed was zo.

Hoe was dat bij jou met het paard wat al 9 maanden dood is? Wat zei dat paard? PB me anders even wat als je het weer allemaal op dit topic zet krijg je soms ook reacties die je niet wil he!

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 14:42

Hoi ,

Heel begrijpelijk dat je er nog steeds verdriet van hebt. Imea was ook een ontzettend leuk paard. Misschien herken je me nog, ik stond ook bji jullie op stal toen (Manege Noot) samen met Onnie (mijn paard). We zijn inmiddels verhuisd naar Friesland.
Ik ben wel heel benieuwd naar wat Imea nog te vertellen had eigenlijk. Ik zit er ook over te denken om eens iemand met Onnie te laten praten, ben heel benieuwd wat hij me te vertellen heeft.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:19

oud topic (2004) dus een slotje