anky op museumplein

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:39

Lovely schreef:
Als ik ga, neem ik ook wel een plaatjesschieter mee hoor Lachen. Ik ben trouwens benieuwd hoe ze dat gaan doen met dat heilige gras daar Haha!.

Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg :-P Vraag me af of het dan alweer een beetje aangegroeid is, want na de Uitmarkt zag het er maar tries uit... Maar het lijkt me wel super, zo'n kur, met dan het museum op de achtergrond... Toppie.

Neem ook mijn camera wel mee, maarja, ik moet nog zo'n 10 rolletjes laten ontwikkelen, dus zal wel geen vaart lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:43

manic schreef:
Neem ook mijn camera wel mee, maarja, ik moet nog zo'n 10 rolletjes laten ontwikkelen, dus zal wel geen vaart lopen.

Daarom heb ik er tegenwoordig eentje waar er een paar honderd op kunnen Haha!. Met een *shoot, mislukt, weg ermee-knopje*.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:08

Tsja, zou ik ook wel willen, maar ik heb een dure smaak :-P

Maar als je eens wil oefenen, mag je gerust een keer langskomen hoor (het is al zo lang geleden dat ik fotos van mijn paardje heb gemaakt Knipoog )

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:33

*HUUUUUH* Wil ik zien! Op mijn verjaardag, dus verjaardagscadeautje Knipoog Is al bekend hoe laat het gaat gebeuren? heb namelijk wel een lekker kort dagje op woensdag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:35

manic schreef:
Tsja, zou ik ook wel willen, maar ik heb een dure smaak :-P

Maar als je eens wil oefenen, mag je gerust een keer langskomen hoor (het is al zo lang geleden dat ik fotos van mijn paardje heb gemaakt Knipoog )

Zal ik doen.

Er schiet me ineens iets te binnen.......... oeps!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:40

Oeps?! Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:51

Ja, ik had op de laatste SPA wedstrijd foto's gemaakt van o.a. QQQQ en bij thuiskomst heb ik mijn camera in de kast gelegd en nooit meer aan die foto's gedacht Bloos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:16

Aaah wat vet! Ik zit nu in Amsterdam op de Uva (en woon trouwens sowieso vlakbij) dus ik ga zeeeeeeeeker daarheen! Misschien moeten wij als Bokkers maar even wat afspreken?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:18

Dat vind ik toch wel lef hebben hoor! Ben benieuwd hoe ze dat op gaan zetten!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:22

Dat was het tweede wat ik dacht... Als Salinero de tribunes in Athene al eng vindt, hoe wordt dat dan op het Museumplein, met iedere 5 minuten een tram die langsdendert...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:22

Wie zegt dat ze Salinero meeneemt? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:24

Trams worden omgeleid, carillions worden gestomd, iedereen moet muisstil zijn, geen gerommel in de vijver, bouwwerkzaamheden binnen 1 km omtrek worden tijdelijk gestaakt...

Valt allemaal mee, 't is er best stil.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:24

Aha, derde wat ik dacht "met een van haar paarden" maar toen las ik de volgende paragraaf verkeerd "Met Salinero"... Dus zal inderdaad wel een ander worden... Mischien Bonnie maar weer eens uit het land trekken? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:27

Ze mag de mijne wel lenen hoor voor die dag Lachen. Krijg ik m dan compleet met eners weer terug??

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:29

Ik denk dat Sootje ook best een dagje Museumplein wil hoor... Kan ik hem nog even aan de buren laten zien... Dag Bea, dag

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 16:26

weet iemand de tijden al??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:32

Nou Joke, je kwam zelf met dit nieuws, misschien kun jij uitvogelen wat de planning precies is??

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 16:33

zal eens even gaan zoeken hopelijk vind ik wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:37

Er staat nog niets in Anky's agenda namelijk Knipoog.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 17:11

ja klopt miss komt dat nog wel

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:48

Wat leuk!! Ik ga na of tijdens college zeker even kijken!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:03

Lovely schreef:

Volgens mij heb ik binnenkort opeens een extra afspraak bij de tandarts ofzo Haha!. Van mijn werk af is het Museumplein vrij dichtbij Lachen.

Als er een grote gele bus op het plein staat, met aan de voor en achterkant 'werk aan trambaan', dan ben ik ook aan het kijken!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:06

... aan het werk bedoel je Lachen.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:25

jaja hier is de tijd:

Op 22 september aanstaande zal Anky een unieke clinic geven in Amsterdam. Dan wordt namelijk op het Museumplein een bodem voor haar neergelegd en ze zal er een show rijden met Krack C!!!! Het zal beginnen rond half 4, dus zorg dat je dit niet mist!

en voor degene die heen gaat vergeet je Cheese! niet

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 17:00

Wijziging!!

Persbericht Museumplein

Nog nauwelijks bijgekomen van haar fantastische overwinning op de Olympische Spelen in Athene, alle huldigingen daarna en de bekendmaking van haar zwangerschap, komt dressuuramazone Anky van Grunsven op woensdagmiddag 22 september naar de hoofdstad. De ambassadrice van het internationale paardensportevenement Jumping Amsterdam zal het publiek op het Museumplein een staaltje van haar inmiddels wereldberoemde rijkunst laten zien.

Het optreden van de Olympisch kampioene en haar paard is georganiseerd door Jumping Amsterdam, dat van de gelegenheid gebruik maakt haar sponsors en medewerkers uit te nodigen voor deze unieke gebeurtenis. Uiteraard zijn de ‘gewone’ Amsterdammers in het algemeen, en de schoolkinderen in het bijzonder meer dan welkom om Anky’s optreden bij te wonen. Haar kür op muziek zal, samen met het randprogramma dat uiteraard ook betrekking heeft op Jumping Amsterdam ongeveer een uur in beslag nemen en begint om 15.00 uur.

Jumping Amsterdam, dat plaatsvindt van 27 tot en met 30 januari 2005 in de Amsterdam RAI, is één van de grootste indoor paardensportevenementen van Europa. Vier dagen lang strijden de beste spring- en dressuurruiters ter wereld om de hoogste eer. Enkele hoogtepunten zijn de Wereldbekerkwalificaties springen en dressuur, de Grote Prijs van Amsterdam, de finales van Jumping Jackpot en het Dressuurgala. Maar uiteraard is het Amsterdamse karakter van het concours hippique net zo belangrijk: het promodorp met ruim 60 winkels, restaurantjes en café’s bestaat uit Amsterdamse straatjes waarbij het Leidseplein, de P.C. Hooftstraat en het Rembrandtplein uiteraard niet ontbreken. De optredens van bekende Amsterdamse artiesten tot in de kleine uurtjes maken het programma vol sport en show compleet.

Voor meer informatie over Jumping Amsterdam kunt u kijken op www.jumpingamsterdam.nl. Het optreden van Anky van Grunsven vindt plaats op woensdag 22 september om 15.00 uur op het Museumplein in Amsterdam. De toegang die dag is GRATIS