Hoe vaak rijden jullie in de week?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 16:14

mijn paardje mag elke dag even los (als ze op stal staat)
Ik rij 4 a 5 keer in de week
waarvan 1 keer priveles is
de dag na les heeft ze altijd rustdag.
en daarna vaak een rustig buitenritje of longeren
De dag voor les longeer ik haar met bijzet

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 16:51

Ik rijd ong. 2x in de week nu omdat Floor nog in de wei staat, en als ik s'avonds ga rijden is het te koud om haar nog terug te zetten in de wei. Overdag mot ik naar school dus kan ik voorlopig alleen in het weekend rijden. maar ze gaat binnenkort op stal. dus dan kan ik ook weer doordeweeks s'avonds rijden..

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:36

Nikita rij ik 6 keer ongeveer een uur, ze heeft één dag rust dat ik met d'r ga wandelen. Elke ochtend staat ze ook een half uur in de stapmolen en in het weekend gaat ze één middag op de wei. Ik weet dat ik eigenlijk één keer rijden op moet geven om d'r te longeren, maar dat lukt nog niet zo goed (neem het me braaf elke week voor, hummm).

Ra rij ik, omdat we net bezig zijn met inrijden, één keer in de week en die wordt de rest van de dagen gelongeerd. Ook zij staat elke dag een half uur in de stapmolen.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:44

Mijn ruin rijd ik 5 dagen per week inclusief 1 dag aan de longe en op zondag werkt hij twee keer ,'s ochtends 15min aan de longe en 's middags 45min rijden. Hij is nl heel lang uit de roulatie geweest en moet spieren krijgen en uithoudingsvermogen.
Mijn hengst rijd ik 3 dagen per week en 1 keer per week aan de longe.
De pony wordt nu 2 keer per week gereden maar mijn zus gaat mijn pony bijrijden, twee keer per week.

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:43

Daida en Lady worden nagenoeg iedere dag gereden. Soms longeren we ze. Ikzelf rijdt minimaal 5 keer per week. Als ik in de bak rijdt, dan 1 uur. Als ik naar het strand ga meestal langer.

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:53

Ik rij 4 a 5 keer per week. Waarvan ik 2 keer priveles heb in de week en 1 dag in de week word ze gereden door een dressuuramazone. De overige dagen rijd ik (hangt van haar mijn paard af) of 1x of 2x per week. Anders longeer ik haar. Ik plan er dan altijd nog 2 vrije dagen in voor haar. En dat is lekker losgooien. Daarbij komt ze overdag ook nog een half uur buiten.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 20:34

Ja op je pony in de bak? Of reed jij laatst niet met mij buiten? Dan rij jij niet 365 dagen per jaar in de bak.Ik rij meestal in de bak.En als het goed weer is rij ik buiten.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 14:07

Ik rijd meestal 4 keer per week, en mijn bijrijdster 2 keer, maar ik moet toegeven dat hij al een 2 week geen vrije dag meer heeft gehad... Moet toch maar weer eens...

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:56

Citaat:
Op 2001-11-16 19:28, schreef sanneoffers:
Ik rijd zeven keer per week, 31 dagen per maand, en 365 dagen in een jaar. *LOL*

en in een schrikkeljaar??? Knipoog Knipoog

ok das wel veel zenne! chic dat je dat kan, de meeste hebben zoveel tijd niet denk ik
proficiat

Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:59

Ik rij ook bijna dagelijks, moet er ook heen om te voeren, en moet eerst al zon 20 min fietsen dus dan ga ik meestal ook maar meteen ff rijden..
Af en toe krijgt ze een dagie vrij, dan mag ze ff rennen aan de longe, of ff wandelen langs de weg, het komt eigenlijk nooit voor dat ik haar echt een dag laat staan.. Al is het voor haar beweging niet echt nodig, ze staat namelijk in een stal met uitloop...

Lobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:51

Ik probeer zo veel mogelijk met haar te doen. Ik rijd haar ongeveer 4 a 5 keer per week. Ze wordt 1 a 2 keer per week voor de kar gezet en ze heeft op zondag een rustdagje