wat is belangrijker: uiterlijk of karakter?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 17:06

Mijn eerste paard was een bloedmooie engelse volbloed, ik viel echt voor haar uiterlijk. Dit werkte uiteindelijk dus niet en ik liep tegen Kaminka aan. Jezus paard wat ben jij lelijk dacht ik de eerste keer dat ik haar aan de longe had! O, wat had ik een spijt dat ik mijn elegante roodvosje verkocht had... Huilen

Toen Kaminka wat opknapte kwam er best een leuk paard uit te voorschijn, wat nooit een schoonheidsprijs zal winnen, maar onder het zadel is het absoluut geen lelijkerd.

Op Toon zijn lieve hoofd en teddybeer uitstraling ben ik verliefd geworden en ik vind Toon ook een heel mooi paard qua bouw. Alles klopt en hij heeft nog uitstraling ook. Toen ik hem de eerste keer aan de longe had dacht ik: o, wat ben jij mooi, maar wat loop jij belabberd.... Huilen

Tja: nu heb ik dus twee paarden: een niet zo mooie die heel knap kan lopen en een mooie met niet zulke flitsende gangen..... Met allebei ben ik erg tevreden!

Maar ja, wat ik mooi vind vind een ander spuuglelijk, dus dat is nogal een vaag begrip!

Ik vind een paardenhoofd erg belangrijk en als ik het hoofd niet mooi of leuk vind, interesseert de rest van het paard me ook niet meer!

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 09:58

Als het paard maar lief is en een goed karakter heeft, dan vind je hem vanzelf na een tijdje mooi. Want keine "foutjes" geven alleen maar uitdrukking *LOL* .

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:40

Vooral karakter. Maar uiterlijk moet ook niet verschrikkelijk zijn. Dennis is super mooi en heeft een geweldig karakter. Een pony als Tammy vind je maar 1x in je leven en is een stuk minder mooi maar heeft gewoon d'r eigen super karakter.
XXX
Ciska

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:49

karakter.
mijn paard is ook niet mooi
maar hij is wel heeeeeeeel erg lief en braaf en schattig en knuffelig

Captain_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:35

De combinatie van maakt het paard onweerstaanbaar.
HIj kan mooi zijn maar ontembaar als een giraffe dan zouden we zijn schoonheid waarderen maar er geen dichten aan wijden
Hij kan hulpzaam maar lomp zijn als een koe of een varken dan zouden we hem dankbaarzijn voor zijn dienste maar er niet voor in het vuur raken...'hoe lang slapen paarden' Dus het een kan niet zonder het ander en echt lekijke paarden zijn er niet. Dat ligt meer aan jezelf..

tinus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 17:37

ik vindt het uiterlijk niet belangerijk al heb je een mooi paard en die bokt enz vindt je het niet mee leuk om te rijden dus

lady magic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:10

Party!! jah das een moeilijke, uiterlijk is ook best belangrijk bij paarden. Ik bedoel niet dat ik perse zo'n wedstrijd paard moet zijn. Maar karakter is toch wel het beste antwoord vind ik. Schijnheilig *LOL* Gaaaap Pling Frusty