Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog veel leuke momenten met barleyCitaat:Op 2001-11-12 20:03, schreef jantina:
Meid, mensen die zeggen dat het verdriet slijt of weggaat, minder wordt of al zulk soort uitspraken.
Ze weten misschien niet waar ze ove praten.
Ik weet het wel. Het verdriet wordt niet minder en slijt ook niet. Je kunt het door de tijd heen wel beter een plekje geven

Zit hier weer met tranen in m'n ogen, life isn't alway fair
Zou er alles voor over hebben om de dingen kunnen veranderen maar dat kan nu eenmaal niet
Helaas
Het was wel niet mijn paard maar het was ZO duidelijk hoe gek je met hem bent, hoe graag jullie bij elkaar waren. Mis de bosritten ontzettend, het kijken naar de les, de wedstrijden.. Hoe trots je altijd op hem was, hoe je moest lachen als hij weer een vage Julius actie had tijdens de les of een wedstrijd.. Als ie weer begon te snurken naar de kaboutertjes die ongewijfeld daar achter die boomstronk zaten. Voor de eerste keer naar een wedstrijd, meteen eerste! Trots dat je was, blij dat je was met Julius. Schat van een paard, rots in de branding, jouw trots, jouw held. Verdomme, waarom heeft dit moeten gebeuren?
Ik jank nooit
Zelfs niet toen ik die 4 december dat nieuws hoorde maar nu zit ik hier gewoon te janken. Kan me de laatste keer dat ik gehuild heb niet eens meer herinneren. Maar goed dat er hier nu niemand thuis is 

!.
.
.
.
.
)