kan je er nog western mee gaan rijden bij de paints
. Veel plezier met je nieuwe paard en nu de nachtjes tellen tot ie komt Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
reneefleur schreef:wauuuw gaaf beestje!
onwijs veel plezier ermee!
wat voor ras is het?

randie schreef:flink bit voor een groen paard![]()
mja je hebt hengsten en hengsten..bij ons stond ook een hengst dat was net een ruin met ballen!
Lijkt me bij een groen paard niet nodig..
...Maar zoals ze zeggen idd oppassen, voor het geval dat deze niet zo 'lieve' hengst is! napie schreef:Veel jaloerse mensen hier he nickyu. Laat iedereen eerst even naar zichzelf kijken en hoe je zelf met je paarden omgaat voordat iedereen zijn commentaar klaar heeft. Paardenmensen hebben altijd wel wat te zeuren. Heeft Nickyu net het ene uitgelegt, wordt er weer over iets anders gezeurt. Bah, bah, bah.
Heel erg gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en dat je er maar veel plezier mee mag hebben op wat voor manier dan ook.
Skitter schreef:Ik ben het met haar eens, waarom de pessoabit?Lijkt me bij een groen paard niet nodig..
En wij hebben ookj een springhengst die alleen echt een hengst is als er een merrie in de buurt is en zelfs dan alleen een beetje gaat hinniken..Verder is hij heel lief, ook voor beginers!...Maar zoals ze zeggen idd oppassen, voor het geval dat deze niet zo 'lieve' hengst is!

Natasha schreef:Ik nodig je uit om eens bij ons een groen paard te komen rijden.
Op jouw manier.
Onkosten worden ruimschoots vergoedt.