Hou een op met al die negatieve berichten over Deurne!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:27

Ik heb 2 instructrices die Deurne gedaan hebben.
Ze geven allebei super les.
Maar de ene was dus al Z dresuur en Z springen voor ze op Deurne kwam omdat dat toen nog verplicht was.
En die ander was idd geval z dresuur springen weet ik zo ff niet.
Maar die is er nog in de tijd geweest dat deurne nog een prive school was en de toelatings eisen nog strengerwaren.

Laast hebben we een invaller voor onze les gehad en die heeft vorig jaar Deurne afgemaakt.
Een hele leuke meid maar de les was helemaal niks.

engela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:45

hoi
deuren is best wel zwaar maar je leert daar wel
dat je disepline.
en het paarde leven is nu zo .
ik ken verschillende meiden die die school hebben gedaan en weet dat het niet makkelijk is ,maar als je er in het leven wilt komen moet je er wat voor over hebben.
je kan later ook niet tegen je klanten zegen,nou ik kan niet wand ik lig om om die tijd op bed.
een baan in de paarde wereld is van 5 uur in de ochtend tot 8 of 9 uur in de avond en dat 7 dagen in de week
gr engela

maelja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 01:10

ik zit zelf ook op deurne ben nu 3de jaars, nog een half jaartje en dan ben ik klaar. ik rijd zelf m2 dress en l spr. daar komt de rest van de klas niet aan en ik vind dat ik zelf nog niet goed genoeg rijd voor een derde jaars deurne student maar deurne is zo softy dat is me best wel tegen gevallen door de verhalen die ik erover gehoord had voordat ik er kwam ik heb vorig jaar de eerste jaars van toen gezien en heel benieuwd naar de volgenden want dat van vorig jaar was drie keer niets.
mijn mening toch ook nog even. *LOL* *LOL* *LOL*

maelja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 01:14

en dat wil echt niet zeggen dat ik goed ben want mij hadden ze ook niet aan moeten nemen want rijden kon ik toen nog niet maar dat heb ik nou te danken aan Peter Rinkes,1ste stage en Threa Mulder-Dolsma,2de stage

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 11:12

Nou, ik ken ook een aantal mensen die Deurne hebben gedaan (vroeger), maar dat zie je er bepaald niet aan af. Van die personen zou ik voor geen goud les willen hebben.
Het rijden op zich ziet er al uit alsof ze gevorderd manegeles zijn. Bandageren kunnen ze wel, maar hun nivo is niet bepaald denderend.
Misschien is het inmiddels wel verbeterd op de opleiding, dat weet ik niet.
Het meisje wat bij mijn instructrice werkt (Sandra Klein Gunnewieck) doet ook de Masterclass, dat is iets heel anders. Op zich heeft bv mijn instructrice ook niet zo'n behoefte aan stagiaires van de andere Deurneklassen...

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 11:14

de mensen die ik ken en de laatste jaren van deurne zijn gekomen nou daar zou ik niet mee willen ruilen hoor. Echt netjes rijden kunnen ze geen van allen.
Maar bv een Mieke de Kok heeft ook volgens mij Deurne gedaan en haar rijden spreekt voor zich. het lijkt wel dat er vroeger of betere ruiters naar deurne gingen of dat de scholing daar veel beter was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 11:51

Ik denk eerder dat het niveau van het rijden de laatste jaren heel erg is gestegen mede door het veel betere materiaal dat we nu hebben. Ik denk dat Deurne gewoon niet met de ontwikkelingen in de sport is meegegroeid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-11-23 10:52 ]</font>

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 13:04

IN de laatst bit staat een artikel wat je met Deurne kunt bereiken: hard werken, slechte arbeidsvoorwaarden, en uiteraard, waardeloze uitbetaling, vaak nog zwart ook zodat je onverzekerd rond loopt.
Nu ligt dat niet aan Deurne natuurlijk. Maar het gevolg is wel dat Deurne een niet zo zinvolle opleiding is, niet zolang er geen goede CAO voor werknemers in de paardenhouderijen is. Deurne is leuk als je een eigen paardenbedrijf op kunt zetten.

Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 23:21

Citaat:
Op 2001-11-11 11:25, schreef Princess:
Ga eerst zelf eens kijken voordat je wat over Deurne zegt!!
Want geef nou zelf toe er is geen 1 school waar je zoveel(in praktijk)over paarden leert, op welke andere paardenschool leer je nou hoe het in praktijk gaat??

Ik heb de selectie in Deurne gedaan en werd meteen uitgekafert. En er is een betere school wat betreft paarden. Dan heb ik het over Warendorf in Duitsland. Al de grote ruiters zijn daar geweest. De duitser. En ik heb al met veel leerlingen gesproken en een zit er nu in de 2de en die wil weg.

Groetjes

maelja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:06

nou ik heb vandaag mijn diploma opgehaald maar.. . . . .. . .. . . . . . . . .
als je zegt dat je direct word uitgekafferd vinden ze dat je te arogant bent

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:08

Oud topic, is van 2001. Slotje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 23:59

Ja Billy, goed idee.