Ik weet wel iemand die haar wil rijden en uitbrengen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet dat dat meisje dat heeeeeel graag zou doen. en dat ik er ook heel blij mee zou zijn voor mijn lieve nina. kijk maar even wat een prachtige pony je straks misschien gaat huren

en in de tweede plaats omdat dat toch niet helemaal eerlijk is tegenover anderen die de pony willen kopen? Als jullie een koopcontract hebben afgesloten toen ze aan Sanne verkocht werd dan staat daarin wie op dit moment de eigenaar is dus dan is er toch geen probleem? Als in datzelfde contract vermeld wordt dat de oude eigenaar het eerste recht van koop heeft is dat ook duidelijk, mits er dan een redelijke prijs betaald wordt. Het eerste recht van koop betekent nog niet dat je de pony automatisch krijgt ookal betaal je slechts 1 euro. Mijn advies is dus; gaa na wat er in het koopcontract staat. Alles wat daar niet in staat of nergens anders schriftlijk te vinden is is niet te bewijzen. Citaat:Op 2001-11-10 14:47, schreef lonneke:
ik heb je ook gezegd dat ik het redelijk vind dat je iets betaald voor die 6 maanden dat je haar hebt gehad. anders zou jij dus 6 maanden grtis een pony hebben gehad. dat is niet eerlijk.