Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
\
Ben jij dat, Princess???
ik weet het nog net zo niet...miss dat er mensen van deurne hier op bokt wat uitleg kunnen geven?want ik (en mijn ouders ook!) vonden het errug raar zoals het uitgebeeld werd...jullie ook?? groetjes sandra 
) vond ik de lessen die uitgezonden werden vreselijk. Wat heb je er aan als je tijdens een les op je persoon afgekraakt wordt? Dat je altijd zo slecht rijdt en dat je wel kunt kwebbelen, maar rijden ho maar vind ik niet echt nuttige informatie. Als ik les neem wil ik opbouwende kritiek, dus wat gaat fout, waarom en hoe kun je dat verbeteren en niet dat je elke keer naar huis kunt met een lijst van al je karakterfouten.
)en de VPRO-gids werd ik al niet vrolijk.....

.

Citaat:Op 2001-11-06 21:33, schreef Nathalie:
Na dit programma begin ik toch weer te twijfelen of ik er naartoe wil of niet.
Mijn decaan heeft tegen mijn moeder gezegd dat het een hele strenge school is en niks voor mij. En heb veel reacties gehad toen ik zei dat ik er naartoe wilde zoals "je bent gek" etc. want je schijnt er uitgescholden te worden, en helemaal afgekankerd e.d. mijn besluit stond toen vast, ik wilde er niet meer heen. Maar na dit filmpje begin ik weer te twijfelen.:
Dat meisje met die blonde krulletjes vond ik een heel leuk meisje.Ben jij dat, Princess???
![]()