Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Op 2001-11-05 22:24, schreef carola:
Wat denken jullie van deze stelling: Na de pubertijd van meisjes gaat het 'houden van' niet meer uit naar de paarden, maar na de jongens. Degenen die toch met paarden bezig blijven, houden van de paardenhouderij en paarden in het algemeen, niet meer van 1 paard specifiek.
ook al was hij niet van mijzelf. Met mensen heb je dat soms ook, bij sommigen werkt de chemie gewoon vanzelf, bij anderen moet je er aan werken en met sommigen wordt het nooit wat.
,het is gewoon nooit meer over gegaan.
). Zodra ze echter doorhad dat ze echt weer met mij mee mocht klaarde ze op, haar ogen gingen weer glanzen en ik kreeg weer 1 van haar beroemde kopstoten!
)
maar ze hebben gewoon zo veel karakter, we kennen elkaar door en door en ik denk dat 'de liefde' ook wel wederzijds is. Als ik een paar dagen niets met ze heb kunnen doen door tijdgebrek voel ik me vreselijk, daarom loop ik altijd als ik thuiskom even naar het hek om ze te knuffelen of met ze te praten. En ik weet zeker dat ze dat waarderen want ze komen altijd erg enthousiast op me aflopen als ik er aan kom. Ik heb het gevoel dat ze dat bij mij toch ook meer doen dan bij mijn zusjes, die ze ook voeren en naar de wei brengen. [***] hinnikt altijd naar me en Black kijkt vaak tamelijk geintresseerd als ik eraankom (terwijl hij anders een beetjes zuur rondloopt). En verder voel ik gewoon dat ze mij erg waarderen en dat ze tegen mijn zusjes die er veel minder betrokken mee zijn ook wat 'koeler' doen.