gouda schreef:Ik ga morgen kijken bij lammerts in Bergambacht die hebben (naar horen zeggen) eigen fok staan en gewone handelspaarden. Ze heeft nu een aantal 3 en 4 jarigen staan waaronder 1 van 1.80 maar dat lijkt mij iets teveel van het goede.
Het bovenstaande paardje is echt een plaatje om te zien, rijd heerlijk en is heel lief wel een gevoelig diertje dat wel. Ze heeft geen papier wel een paspoort en chip en ze is 1.65 hoog.
Het valt echt zwaar tegen om een paard uit te kiezen wat bij mij past ben zo bang een foute keuze te maken. De tuiger was echt liefde op het eerste gezicht moet die mensen deze week ook nog even bellen die willen ook vast wel weten waar ze aan toe zijn maar wil nog bedenktijd om nog wat paarden te gaan zien maar ja hoe ik dat allemaal aan moet pakkenIk kom binnenkort wel weer een keertje buurten op de GH barbera vroeg het pas ook al.
Weetje je kan niet blijven twijfelen, niet dat je dat nu doet hoor.
Ik kon mezelf ook wel 100 redenen geven omdit paard dat ik nu gekocht heb niet te kopen. Maar ik was helemaal weg van het beestje, zelfs zonder hem gezien te hebben. Toen ik was wezen kijken was ik helemaal verkocht

Op een gegeven moment moet je het gewoon doen, je kan het paard altijd nog verkopen toch?
Enzo hard gaat het tegenwoordig niet echt meer met de paarden, dus deze mensen zullen daar toch niet zo moeilijk over doen?