Hij ziet er iig ook erg kjoet uit, heel veel plezier en succes ermee
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
René schreef:|(
Oh wat jammer dat ik dit niet eerder heb zien staan!!!
Dit is nl mijn droom -> een zwart (schimmel) trekpaard.![]()
zucht, mijn vriendin (Anke) vond het ook al jammer.
Hij had zo goed bij ons gepast. Zeker met de mogelijkheid om verse melk te geven aangezien we 4 merries met veulens hebben...
Maar ja, je kunt (helaas) niet alles hebben.![]()
Hoop dat mijn droom ooit nog werkelijkheid wordt![]()
Maar ik hoop dat je veel plezier van deze schoonheid mag beleven
Neel schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar als je 4 merries met veulens hebt, hoe kom je er dan bij dat je verse melk over hebt?? De veulens hebben toch zelf de melk van de moeders nodig??
Verder heel veel suc6 met het veulen. Al weet ik niet wat er nu precies gebeurd is
droppie_18 schreef:leuk hoor, veel succes met de flessenvoeding. moet je hem naar een bepaalde tijd weer terug geven???
En heb je andere paarden die hem paarden weetjes bijbrengen. (geen kritiek hoor, gewoon belangstelling)

droppie_18 schreef:leuk hoor, veel succes met de flessenvoeding. moet je hem naar een bepaalde tijd weer terug geven???
Beetje een nieuwsgierige vraag?? om de hoeveel uur geef je hem nu de fles en hoeveel. En heb je andere paarden die hem paarden weetjes bijbrengen. (geen kritiek hoor, gewoon belangstelling)