Na die verhalen gelezen te hebben (waar ik best van geschrokken ben) werd ik heel even overvallen door een gevoel van spijt dat ik daar een tink heb gekocht, ondanks dat ik nu blij met haar ben...
Over de manier van verkoop zelf had ik weinig aan te merken, ik ben meerdere keren geweest en ik mocht diverse tinks rustig uitproberen, ook op straat, ze stonden me netjes te woord en ook de gegevens leken in orde te zijn. De "kater" kwam vlak na koop, toen bleek dat ze onder de luis en schimmel zat, een wond op haar achterbeen had (na het brengen) en dat ze ingereden zou zijn heb ik maar met een hele grote korrel zout moeten nemen... ik heb haar nu zowat een jaar en met behulp van een instructrice ben ik nu eindelijk zover dat ik haar zonder "vechten" rond kan sturen.
Ze zijn inderdaad ook erg duur, voor die prijzen zou je toch wel op z'n minst gezonde en goed beleerde tinks mogen verwachten...
Wat die drachtige merrie uit dat andere topic betreft, als ik haar gekocht zou hebben had ik ook automatisch verwacht dat ik het veulen mocht houden, anders is die 4500 echt een absurde prijs voor 1 tink!
ik ben me nu al goed aan het verdiepen. O.a. ook bij stallen etc. gewoon informatie vragen.