Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) : ik heb nog nooit een voet of enken ingetaped of in het gips gehad, maar sinds die eerste dag leren laarzen inlopen kan ik er wel inkomen hoe dat zou moeten voelen! Veel succes allemaal! (en ja, het is het allemaal waard!) 
Margo schreef:Nieuwe laarzen zijn vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heb ik gezwoegd zeg om die dingen aan te krijgen en als het warm weer is is het helemaal een ramp!!![]()
Ik heb nou als wedstrijdlaarzen konings-laarzen die zijn hoog en iets breder die zitten echt super moet ik zeggen. Ze zijn dan ook wel heel erg duur dus je moet ff wat meer sparen dan als je petries wil maar als je deze lekker ingelopen hebt wat vrij snel zo is heb je echt hele fijne laarzen.

)
spokie79 schreef:Ik heb nu net mijn nieuwe laarzen aan. Ik heb ze nu anderhalve week, maar ik kan er nog niet mee rijden hoor.
Als het een pony zou zijn, zou ik er nog opkomen en dan gaat rijden wel, want ze doen geen pijn.
Opstappen is inderdaad lastig, maar ik maak m'n beugel gewoon langer en als ik er dan opzit dan doe ik ze weer om mijn normale lengte! Lijkt erg dom, maar het is nu even niet anders!!
)
beugel toen maar 3 gaatjes langer gedaan.
"aukje" schreef:ik heb lere laarze overgenome.. daar was nie vaak in gerede(2 à 3 x).. maar aan mn rechter been zit ie goed en aan mn linker kei strak..weet iemand mss hoe da komt?
tips?
![]()

XchantjuhX"]
[quote=""aukje" schreef:ik heb lere laarze overgenome.. daar was nie vaak in gerede(2 à 3 x).. maar aan mn rechter been zit ie goed en aan mn linker kei strak..weet iemand mss hoe da komt?
tips?
![]()