Dat zijn bij mij toch aardige kostenposten.
Ik reken altijd 150 euro per maand als mensen het vragen, maar kwam hier met alles dat ik kon verzinnen toch wel op 237
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gomir schreef:het valt me op dat veel mensen de les- en wedstrijdkosten en dergelijke niet meetellen![]()
Ik reken altijd 150 euro per maand als mensen het vragen, maar kwam hier met alles dat ik kon verzinnen toch wel op 237
) en aangezien ik voorlopig nog geen wedstrijden rij, omdat mijn paard nog jong is, heb ik daar ook geen kosten aan
gomir schreef:het valt me op dat veel mensen de les- en wedstrijdkosten en dergelijke niet meetellen![]()
Cinzano schreef:Maar je laat je pony toch enten enzo?? Mijn paard krijgt 2x per jaar een enting en wordt dan helemaal nagekeken + zijn gebit wordt 2x per jaar gevijld
Cinzano schreef:Klopt als ik alleen recreatie rij met mijn paard en verder niks extra koop en doe kan ik met 300 euro per maand klaar zijn, maarja ik wil nu eenmaal een hoop extra's en dan mag het ook best wat kosten
Mijn maandelijks hippische uitgaven zitten ook gemiddeld rond de 450. Loesjuh schreef:Gemiddeld per maand:
Stalling: 4,50Voer en extraatjes: 12,50
Hoefsmid: 10,00
Dierenarts: 10,00
Hoefsmid: € 55.00 per 8 weken voor ijzers voor alleen
Wormenspuit: 3,00
Nutteloze spullen:D: 10,00
Allemaal ongeveer hoor.
Dus in totaal voor twee Shetlanders 50,00!