Alleen buitenrijden

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:04

ik vind het ook heeeeeerlijk om alleen te rijden!
Vooral als ik een drukke dag achter de rug heb kan ik heeeeeeerlijk ontspannen met Wenga Lovers !!!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:53

ik ging weleens alleen naar buiten, maar dat mag niet meer en ik wil het zelf liever ook niet meer.
Helemaal als we andere paarden tegenkomen wil amulet nog wel eens een beetje raar doen, en als er andere paarden in de buurt zijn heeft hij daar geen last van...
Maar aangezien er bij mij in de buurt geen mensen (meer) zijn met paard die met mij mee gaan naar buiten gaat er meestal iemand mee op de fiets.

(dat er geen mensen mee gaan naar buiten komt niet omdat ze mij of die allerliefste pony amulet niet mogen maar gewoon omdat er niet veel mensen zijn die ik ken met een paard die ook bij mij in de buurt wonen en in hetzelfde bos rijden.)

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 23:47

Wrijf het er nog maar even in Amulet! Bij mij geldt wel dat veel mensen bang zijn van Des en dus niet meer met mij willen rijden. des is echt de schrik van Bovensmilde! Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:51

haha, maar zo groot is bovensmilde toch niet ? Tong uitsteken
En als ze uit de buurt van de achterbenen en de mond van je paard blijven is er toch niet zoveel aan de hand ?
GEwoon van te voren evenvertellen wat de spanwijte van de benen is Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 14:01

Ik ga ook altijd alleen naar het bos of waar dan ook. Als ik ergens naar toe ga waar ik de weg niet weet, neem ik wel een ander mee, maar goed. Ik vind het heerlijk alleen. Mobiel wel altijd op zak natuurlijk. Haha! Mijn paard is supermak buiten, rijd altijd aan een losser teugel, dus wat dat betreft... Maar ik vind het af en toe ook gezellie met meerderen. Nu heb ik twee neiuwe stalgenotes die met me mee willen naar buiten, dus dat komt wel goed... *LOL* Maar ik vind het niet raar hoor, alleen naar buiten, relaxed juist....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:51

*LOL* Ik ben net als Sonja, en maar kletsen en maar kletsen. En heb ik niets meer te vertellen aan Isolda, dan zing ik een liedje, fluit of neurie wat.

Ik rijd eigelijk altijd met ons drietjes. Isolda, Waldi (hond) en ikke zelf.
Uren zwerven door duinen en over strand. UItwaaien, nadenken. Als ik ergens mee zit neem ik Isolda alleen mee, scheur eerst een heel stuk over het strand en vertel dan alles aan Isolda en hoor wat zij over mijn probleem te vertellen heeft. *LOL*

Met zijn tweetjes is leuk, maar alleen is soms ozo heerlijk!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:58

Meestal rijd ik met andere mee maar ik ga ook regelmatig alleen wandelen. Waarom niet!