en dit heeft tot gevolgend dat mijn breckerds tegen mijn lippen aan werden gedrukt en dat deed pijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Wat ik echt heerlijk van haar vind (weet niet hoe ik het haar geleerd heb) is wanneer ik de bandages/peesbeschermers om wilt doen dat ze haar been helemaal naar voren plaatst zodat ik het om kan doen. Ze let dan duidelijk op naar welke kant ik toe loop. Links, linkerbeen naar voren.......en als ik klaar ben doet ze automatisch haar rechterbeen naar voren. 
\

Daar krijgt ie natuurlijk een rotmep voor, maar meneer vindt zichzelf superkomisch
Hij heeft ook ontelbare keren in m`n kont gebeten en met rijden vindt ie het ook reuze grappig om in je tenen te bijten.
Hij vertoont dit gedrag ook in de trailer en op stal. Het is echt een roteigenschap want hij gaat door totdat de brokken uit zijn hoeven liggen en zijn been tot bloedens toe openligt. Hij veroorzaakt er enorme zwellingen mee. Door deze reden staat hij nu dan ook 24/7 in een met schokdraad afgezet stukje zodat hij nergens meer bij kan komen om tegenaan te rammen. 
. Onder het zadel heeft hij er een hele boel. Overal van schrikken, ineens gaan staken en gemeen omhoog komen, in de galop een hengstendraai doen zodat je half gelanceerd word, en sinds kort heeft hij het bokken ook uitgevonden, en hoooooggg.. Echt niet normaal.Soms wil hij ook nog wel eens showen, dan wordt hij 10 cm groter, krijgt hij een superdikke nek, begint ie te brommen en hij zweeft dan echt in draf. In het begin werd ik er echt misselijk van, blijf maar een normaal ziten, zelf lichtrijden gaat amper. Nu ben ik er wel aangewent, maar als je lekker aan het trainen bent, kan dat nog wel eens irri zijn,het duurt soms wel 15 min voor hij weer normaal gekrompen is
hahah
))