Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die kinderen waren DOLBLIJ! meiske16 schreef:leuk joh,zon kind,makkelijk dat die iig alles voor je doet
) die Largio wou uitstappen, diekinderen zijn namelijk dol op zon kleine pony als hem
Ik wilde wel ja zeggen, maar largio heeft de slechte gewoonte om je weleens uit te testen en je weet echt nooit wat der kan van komen (tis tenslotte ook een groene hengst) Dus ik moest nee zeggen. Was de jongen heel beteuterd... Hij heeft het daarna denkek nog eens 4x gevraagd, achja... hij heeft nog wat helpen poetsen en mocht er toen eens opzitten terwijl ik m vasthield. schattig toch
van zodra een ruiter van zijn paard afstijgt vraagt ze heel subtiel: zou ik m eens morgen uitstappen??? haha een 'penny' van 17...
. Ik ken iemand die wekelijks zijn manegelessen rijdt en na afloop het paard naar zijn stal brengt. Een stukje voor de stal laat hij hem los en zegt "Hup *PIEP*, naar je stal!". Als je hem dan aankijkt zegt hij "jaha, *PIEP* luistert wel naar mij!