Moeilijke beslissing genomen..*huil*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:43

Jeetje, ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb zelf ook zo'n soort beslissing pas geleden gemaakt... Verdrietig Heel moeilijk, maar voor iedereen beter. Ik hoop dat je een goed tehuis vindt, net zo goed als wat ik voor Brando heb gevonden... Lovers Heel veel sterkte!

Liefs Joleen

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 11:15

Hartstikke bedankt allemaal voor jullie lieve reacties...

Er was een man die me steeds emailde over Mika, wilde echt alles weten van de afstamming enzo, eigenlijk leek het allemaal heel goed tot hij om meer foto's vroeg....
Toen kreeg ik ineens een mailtje terug "ze had niet genoeg stippels"...... Verward

Nahja, er zal vanzelf wel iemand komen die belangstelling heeft, als ze maar een heel goed plekkie krijgt, dat zou al zo'n opluchting zijn en dat zou de dingen al zoveel makkelijker maken!
Als je weet dat ze ergens terecht komt wat echt goed is, dan heb je er denk ik ook veel sneller vrede mee om haar te verkopen...

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 15:32

Dapper van je, en verstandig. Je wilt immers het beste voor haar, en dat bereik je inderdaad niet met marathon te gaan rijden.....goede beslissing.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 17:39

Ik vind van sommige mensen gewoon heel erg zielig dat ze dr paard verkopen om zo verder te komen in de sport.In jou geval is dat gelukkig niet zo,ik weet nu wat je doormaakt en dat zal moeten slijten.Het is heel veel verdriet wat je hebt maar er komt een ander voor terug war je veel meer mee kan.