.Ik kan zo even niet op haar achternaam komen maar ik ga er even achter zien te komen.Achteraf denk ik dat ze jouw pony ook nog aan mij aangeboden heeft.Ze is gewoon een klein beetje een handelaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Ik kan zo even niet op haar achternaam komen maar ik ga er even achter zien te komen.Achteraf denk ik dat ze jouw pony ook nog aan mij aangeboden heeft.Ze is gewoon een klein beetje een handelaar

)
: Hij lijkt een beetje op Dribbel, misschien dat hij je daarom bekend voorkomt?
) aan de rechterkant de Hoge school Inholland en aan de linkerkantkant speeltuin De Batavier. Nou, dan rij je nog een stukje rechtdoor en op een gegeven moment kan je een polderweggetje naar links inslaan, die heet de Groeneweg. Die weg rij je een behoorlijk stuk af totdat je aan je linkerkant een grote/luxe pensionstal ziet. Stal Lauwris heet die stal. Daar zou je eventueel ook nog kunnen kijken. Een paar meter voor stal Lauwris, ook aan de linkerkant, zit een klein boertje waar ook een aantal pensionpaarden staan. Daar zou je het eventueel nog kunnen proberen. Als hij daar niet staat, dan rij je verder en ga je de 1e naar rechts, dan zie je ook vanzelf aan je linkerhand die stal waar veel ijslanders staan.Kim schreef:Beste Hester,
Ik wou nog even zeggen...het gaat super met billy maar we willen hem verkopen omdat we een groter paard willen kopen dus mischien wil jij hem terug!?
En anders valt er mischien wat anders te regelen....
We doen hem niet eerder weg todat je reageert..
Veel liefs Kim en KuSjes Billy...