Mijn Jorisje is dood- en doodziek....

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:47

Jeetje heb gewoon tranen in m'n ogen. Wat moet dit moeilijk voor je zijn.
Heel veel sterkte..

Patriesje

Berichten: 339
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:56

Ik kan ook niet anders dan je heeeeeeeeeeeel veel sterkte toe te wensen in je goede beslissing!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:20

Ik vind je een geweldig baasje, ik wou dat er veel meer baasjes zoals jij waren die het belang van hun paardje door hun eigen verdriet heen blijven zien.

Heel veel sterkte !! Ach gut

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:44

Kan niet veel meer zeggen dan ingridDomino..
Sterkte meis!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:49

Heel veel sterkte ook namens mij.
Het zal niet makkelijk voor je zijn.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:53

Heel veel sterkte Pauline...
Dit zijn hele moeilijke dingen, verstand en gevoel spreken elkaar tegen. Sterkte met deze moeilijke beslissing.
Dikke knuffel, ook voor Joris Lovers

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:58

heel veel sterkte meid, knuffel voor joris en voor jou

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:00

jeetje dat is schrikken. ik heb een boel gemist wat had hij dan? was dit geen koliek?
laten we hopen dat hij toch weer verder gaat opknappen.sterkte

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:45

Hey pauiline wat ontiegelijk goed van je dat je je verhaal zo kwijt kan ik wens je echt heel veel sterkte en ik heb heel veel bewondering voor je joris heeft het beste baasje op de hele wereld je denkt aan je paard heel goed meis! heel veel suc6 en sterkte

Pauline
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 22:52

Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties...dat is echt fijn
Vanavond was hij wel weer tja...hij laat zijn koppie dan hangen, maar toen zijn ijslandervriendje kwam had hij toch de moeite genomen om te kroelen, zo lief om te zien, hij was helemaal blij

De DA had ook gezegd dat ze niet vaak ziet dat er zo een goede band is tussen paard en baasje, en dat streelde mijn pennygevoelens dan wel weer
Maar ja, het blijft gewoon klote en het is afwachten... ik hou jullie op de hoogte.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:54

Nimber schreef:
ik heb een boel gemist wat had hij dan? was dit geen koliek?


[MD] verslagen droes

Sjezus...... ik had in dat topic niet eens gezien dat jij dat was....... ben d'r helemaal stil van.

Heel veel sterkte in ieder geval.

Jet

Berichten: 12132
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:08

Heel veel sterkte! Als ik het zo lees, neem je als de tijd echt daar is, zeker de juiste beslissing. Het lijkt me vreselijk een pony of paard zo te zien, zeker als het je eigen lieve beestje is! Zo te zien geniet je nog echt van hem als hij het beter heeft, maar weet je het ook goed in te schatten als zijn tijd gekomen is. Houd je taai de komende tijd, geniet nog van de goede momenten die je met hem hebt!

Plutinda
Berichten: 62
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 00:09

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Verdrietig

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:32

Pauline schreef:
Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties...dat is echt fijn
Vanavond was hij wel weer tja...hij laat zijn koppie dan hangen, maar toen zijn ijslandervriendje kwam had hij toch de moeite genomen om te kroelen, zo lief om te zien, hij was helemaal blij

De DA had ook gezegd dat ze niet vaak ziet dat er zo een goede band is tussen paard en baasje, en dat streelde mijn pennygevoelens dan wel weer
Maar ja, het blijft gewoon stinkmodder en het is afwachten... ik hou jullie op de hoogte.


Da's wel weer fijn Lachen
Maar nog heel veel sterkte Ach gut

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:41

Ach gut Sterkte!
Toen ik je verhaal las kreeg ik heel veel rillingen over me geen en schrok ik........ wat erg zeg dat zoiets kan gebeuren!
Gelukkig dat je alles op een rijtje hebt gezet!En als er wat is je kan natuurlijk altijd op bokt je verhaal kwijt he! Ach gut Ach gut

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:53

Gats, wat klote zeg...

Ik weet wel dat jij denkt in het belang van je paard, en dat je, als puntje bij paaltje komt, de juiste beslissing voor hem en jezelf zal nemen.

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:04

Pauline, een dikke knuffel en veel stekte als je de beslissing zal moeten nemen binnenkort, maar wees trots op jezelf dat je dan het beste voor hem hebt gedaan! Ach gut

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:20

Jeetje zeg wat een klote situatie, voor jou en je paard, veel sterkte jullie de komende tijd!

Ps ik weet niet wie saskia is, maar die verdient ook een pluim, tof van dr dat ze jullie helpt in deze moeilijke tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:29

Wat erg zeg.
Ik hoop dat hij er nu een hele poos vanaf is en dat je nog een hele tijd van hem kunt genieten en hij van zijn ijsland vriendje.
heel veel sterkte, want je paard zo zien lijden doet zo erg pijn.

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:51

Lieve Pauline,

De beelden van Joris op die avond deel ik met jou (samen met Fieke en Angelique) en ik wil je zeggen dat ik, als hij mijn Jorisje zou zijn, hetzelfde moeilijke voornemen zou hebben.
Joris laat inderdaad zien dat hij er nog voor wil vechten en dat heeft hij vrijdagavond ook zeker gedaan. Steeds weer overeind krabbelen om door te lopen, die pijn proberen tegen te gaan. En ook; zodra hij zich weer beter voelde alles in het werk stellen om een snoepje en een kroel te pakken te krijgen. Wat dat betreft heb je nu een goede beslissing genomen, om hem deze kans nog te geven.
Voor mij doet het al zó'n zeer om hem zo te zien, voor jou is het helemaal een steek door je hart. Ik hoop dat ik je kan helpen en bijstaan met jouw 'kindje'. Je weet het hè; bel maar, als je de behoefte voelt, of als je niet alleen naar hem toe wilt.

(ps, zie pb)

Pauline
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 22:01

Dank je...

Vandaag had hij een redelijk goede dag, vanavond wat minder maar toen ik net ben gaan kijken ging het wel weer heel goed, er valt geen peil meer op te trekken. Ik geef hem AB en pijnstillers en hoop dat hij iig mijn komende kampweek redt.

Maar al die steun doet me echt heel erg goed

juval

Berichten: 13435
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:25

heel veel sterkte met je paardje.... ik hoop dat je nog een tijdje van hem mag genieten, en dat hij niet zo heel veel pijn heeft.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:00

Fijn om te lezen dat het de afg. dag aardig goed met hem ging, hopelijk zit hij in een steigende lijn.

Ik kan moeilijk zeggen veel plezier op kamp komende week, maar misschien is een beetje afleiding wel goed en kun je er daarna weer volledig voor hem zijn, zo te lezen wordt hij goed verzorgt en in de gaten gehouden door andere, dat lijkt mij een hele geruststeling.

Nogmaals veel sterkte voor jullie beide!

Pauline
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 14:09

Lieve Cissie e.a., herstel zit er echt niet meer in.. Hij heeft goede dagen en slechte, en heel slechte, maar in mijn ogen heeft hij continu pijn...soms acceptabel, soms minder acceptabel, maar het is echt niet meer te genezen. Hoe graag we dat allemaal ook willen....

Daarom mijn besluit hem te laten gaan, ook als hij geen aanvallenmeer krijgt maar de pijn blijft of erger wordt.

Het gevaar is gewoon dat je je grens steeds verlegt, wat eerst erg was wordt acceptabel, enz. Dat wil ik niet, dat heeft hij echt niet verdiend. Verdrietig

Maar het blijft gewoon klote, en ergens denk ik dat dat kamp wel goed is ja, ga ook zeker proberen er lol te maken met de kids, met Joris in mijn achterhoofd.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:17

kan niks anders zeggen dan heel veel geluk en sterkte toegewenst voor jullie beiden!