Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Daarna kwam ik in de meivakantie en mocht ik eerst op little man maar dat was echt niks voor mij
daarna op maroescka ofzo een e pony erg leuk paardje
fijn te rijden ook...helaas werd ze na drie dagen kreupel...
En mocht ik op sorli en daar heb ik t kamp daarna ook op gereden
(Het tweede kamp dat ik er was waren er ook veel paarden ziek door droes) en in aug dit jaar ben ik met mijn eigen pony daar geweest
.Met de nerds
en curly
... SANEX schreef:Vroeger heette het nog "Puszta Ranch" , tóen was het er super, met de oude eerste eigenaren.
De paarden zagen er goed uit, de sfeer was geweldig. Er waren alleen ijslanders en westernpaarden en er werd ook alleen maar zo gereden.
De dagtochten waren echte dagtochten van 6-8 uur, met goed weer zommen we elke dag en we werden continu bezig gehouden.
De leiding was leuk etc etc.
dit is minstens 10 jaar geleden... vreselijke foto. Het gaat dus om het paard....
Nado schreef:maar dank zijn black lady heb ik toch een oude droom waar kunnen maken: buitenrit maken met mijn vriendje
blondy_love schreef:owjah eagle is er nog wel hoor
maar C.C. Malbec, Mister T., Minnick, Big Boy en Hidden Child zijn een week geleden ongeveer naar spanje gegaan
maar BLONDY, barry, bojo, BLACK LADY, daphne, dutchman, bp, ranger, princess en rex zijn er nog wel hoor

Halverwege de rit knapte 1 van mn teugels los, vanaf het bit, meneer ging meteen stilstaan toen ik hem dat vroeg