Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doegg thnX voor de reacties
....normaal mag je t 1ste weekend dat je hier bent niet naar huis maar ik waarschijnlijk wel omdat het zoo goed gaat
....ik ga t weekend leuke dingen doen met vriendinnen en naar mijn pony natuurlijk!!:) want ik mis haar heel erg .....
...dus als ik's ochtends wakker wor d..verheug ik me al op de avond dus ....ik verveel me niet en ik ben blij dat ik hier op de pc kan en dat ik me telefoon aan mag laten staan
het gaat echt de goede kant op gelukkig
ze kwam toen ik de stal binnen kwam meteen naar me toe en was heel lief aan t knuffelen....ben ik echt heel blij om dat ik haar weer had gezien....van mij ouders mag ik wel weer rrijden dat is echt het enige wat ik wil ....weer bij mijn pony zijn en rijden
...mijn laarzen waren in het ziekenhuis ook kapotgeknipt ik had leren Derby laarzen :S....
komt vanmiddag een verpleegster naar me toe : 'jaa vanmiddag om 1 uur mag je paard gaan rijden op de manege'dus ik helemaal blij
ik kom er net van trug en ik kon alles nog ik heb meteen al gedraafd enz....de weekenden die ik thuis ben mag ik waarschijnlijk weer op me eigen pony gaan rijden ik ben echt zoo blij ddat het goed ging ..
en dat ik t weekend ff op me eigen pony mag rijden waarschijnlijk

... maar hopenlijk mag je weer snel naar huis..
en overmorge mag ik alweer een weekend naar huis en dan ga ik proberen te rijden
alleen heb ik geen laarzen want mijn leren Derby laarzen waren kapot geknipt bij t ongeluk:| echt sjit :S maar ik kon waarschijnlijk wel laarzen lenen van een vriendin dus .....gelukkig maar