Ongeluk :S

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 10:38

het komt allemaal goed en de artsen zijn heel tevreden Haha!

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:12

He Lieve Syl!!!!

Wat fijn om te horen dat nu alles toch weer beter gaat . . . .
Ben echt zo blij voor je, en voor de rest van de familie. . . . .
Nog veel sterkte en ik kom snel een keertje langs, als je dat goed vind tenminste. . . . . . ?

Dikke kus van mij !!!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:16

Heel veel sterkte. Ik ben net zelf uit het ziekenhuis en ga naar de dagverpleging in het revalidatiecentrum. Ik zit dus een beetje in hetzelfde schuitje. Doe vooral niet teveel, want daar krijg je later echt spijt van. Geniet lekker van alle aandacht die je van iedereen krijgt, maar zorg ervoor dat ook dit je niet teveel wordt. Ik heb echt vaak mensen buiten gezet die op bezoek waren omdat ik me niet lekker voelde. Dat is dan pech voor hun, het gaat nu even alleen om jou!!
Heel veel succes en ik hoop dat je het er allemaal goed van afbrengt. Nog even één tip van iemand die echt te vaak in het ziekenhuis heeft gelegen: Probeer er het beste van te maken, als je met saaie mensen moet revalideren ofzo, sluit vriendschap met de zusters of begeleiders. Dat maakt het allemaal een stuk gezelliger. Ik lag met alleen maar oudjes op zaal (gemiddeld iets van 80) dus toen ben ik maar gaan kletsen met de zusters en de arts assistenten. Samen idols kijken en veel over paarden kletsen. Dat heeft me er echt doorheen geholpen.

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 17:19

Heey, ik zit nu in nijmegen in een revalidatiecentrum....en in de weekenden magik naar huis.....de artsen zijn echt super tevreden omdat . t zooo goed gaat ....ik heb al gerend en trapgelopen en datging ook heel goed ik heb nu iedere dagfysiotherapie en zij is ook heel tevreden..ik ben echt blij dat het nog maar zokort duurt want ik mis mij pony en vriendinnen echt heel erg :'( als ik thuis ben mag ik weer paardrijden en dtaga ik zeker doen Haha! doegg thnX voor de reacties Lachen

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:58

Jeetje wat een verhaal.... Nou beterschap in ieder geval!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:15

In het begin sta je er echt versteld van dat alles zoveel moeite kost. Maar als je volhoudt gaat het snel weer beter hoor. Ik hoop dat je vrienden je allemaal leuk steunen dat kan echt zoveel helpen. Gewoon de moed erin houden en denken aan alle leuke dingen die je straks weer kan doen!

Lancelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:41

wat erg!
veel beterschap! OK dan!

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 09:15

Het gaat echt super....morgen mag ik ff naar huis en dan zondag ff weer trug :S mja...komt goed Haha!....normaal mag je t 1ste weekend dat je hier bent niet naar huis maar ik waarschijnlijk wel omdat het zoo goed gaat Haha!....ik ga t weekend leuke dingen doen met vriendinnen en naar mijn pony natuurlijk!!:) want ik mis haar heel erg .....

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 09:17

ik ga dit echt doorzetten hoe positiever ik ben hoe sneller de tijd gaat en hoe eerder ik naar huis mag Haha! en vooral nu ik in de weekenden naar huis mag duurt t niet lang meer ...ik moet ong. nog 3 weekjes hier blijven dit valt me heel erg mee !!:D....kan ik weer lekkker naar mijn pony Haha!

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 09:20

er is hier ook een meisje die paard rijd dus daar klets ik altijd gezellig mee....en met de verpleegsters kan ik ook goed opschieten 's avonds komen me ouders altijd en ander bezoek Haha!...dus als ik's ochtends wakker wor d..verheug ik me al op de avond dus ....ik verveel me niet en ik ben blij dat ik hier op de pc kan en dat ik me telefoon aan mag laten staan Haha!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:27

Het ergste is overdag he. Ik had echt dagen dat er echt niets te doen was, behalve in bed voor me uit te staren. Helaas had ik geen computer, dan was ik de tijd nog wel doorgekomen. Ik was echt blij als er weer een echo of foto gemaaktwerd, dan was ik tenminste weer even uit bed. Aan het eind heb je gelukkig wat vaker en langer fysio, en dan gaat het was sneller.
Waar ik zat had de arts-assisten een Fries dus daar hadden we het de hele tijd over (als ze tenminste geen rondes moest lopen). Gelukkig is er bij jou ook iemand waarmee je lekker kan kletsen, dat maakt het allemaal veel makkelijker. Veel plezier dit weekend!

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 09:33

Ik mag ook gewoon lopen enz... dat is wel fijn...ik heb een telefoon op mijn kamer dus kan ik bellen gelukkig (A)....ik vind het altijjd heel leuk om naar fysiotherapie te gaan dan kan ik leuke dingen doen die ik ... al 3 weken niet gedaan heb ..:S het gaat allemaal heel makkelijk ik heb al meteen gerend enz...ging super goed !!:) t was wel een raar gevoel om na 3 weken weer te rennen enz....ik kon in het begin ook niks met mij linkerarm...maar nu gaat alles weer Haha! het gaat echt de goede kant op gelukkig Lachen

mikkieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:40

jeetje gelukkig is alles goed Scheve mond veel beterschap OK dan! hoop dat je snel weer naar huis mag

Shadow12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:45

ow jeetje wat erg zeg.. heel veel sterkte ermee.....

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 12:17

ik moet hier ook naar een school dat is ook weer wennen...ze testen dan of ik weer naar school kan en hoe het met mijn concentratie is......ik kan alles heel goed onthouden dus dat is geen probleem...Lachen

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:42

Het is fijn dat je geen problemen hebt met je geheugen. In het begin kon ik echt niks onthouden. Gelukkig hoef ik niet naar school, ik leer gewoon thuis en als ik denk dat ik er klaar voor ben ga ik naar de universiteit en doe mondleing tentamen (ik ben echt blij dat ze meewerken). Maarja van thuiszitten wordt je ook niet vrolijk. Zitten er nog een beetje leuke mensen daar op school, of ga je gewoon af en toe naar e eigen school?

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 14:22

nee er is hier wel een meisje van mijn leeftijd die hier ook is en waar ik wel mee om ga Haha! en die zit in dezelfde klas Lachen ik heb net te horen gekregen dat t t al zeker is dat ik t weekend naar huis mag ...ik kan alles heel goed onthouden ik heb daar geen probleem mee gelukkig Haha!

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 09:48

Ik mag vanmiddag ff naar huis tot zondag en dan moet ik weer trug ...mjaa......ik kan nu iig mijn pony enz.. weer zien want ik mis haar echt Boos! en zondag ga ik ook ff op wedstrijd kijken Haha!...dus ....en dan t volgende weekend weer naar huis Haha!:D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:25

mag je nog ooit rijden van je ouders?

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:44

Jeetje....Gelukkig gaat het weer wat beter met je.. Wat is er dan precies allemaal wel neit met je gebeurt. hoe viel je dan?..Nog beterschap (F)

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:07

Heey ik ben nu vor dit weekend thuis echt weer heel fijn ik had mijn pony echt heel erg gemist zij mij ook Haha! ze kwam toen ik de stal binnen kwam meteen naar me toe en was heel lief aan t knuffelen....ben ik echt heel blij om dat ik haar weer had gezien....van mij ouders mag ik wel weer rrijden dat is echt het enige wat ik wil ....weer bij mijn pony zijn en rijden Haha!...mijn laarzen waren in het ziekenhuis ook kapotgeknipt ik had leren Derby laarzen :S....

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 14:10

heey , hier in de kliniek waar ik zit is ook een manege, en toen had ik vandaag fysiotherapie en toen zei ze dat ik deze week wel mocht gaan paardrijden om te kijken hoe t ging Haha! komt vanmiddag een verpleegster naar me toe : 'jaa vanmiddag om 1 uur mag je paard gaan rijden op de manege'dus ik helemaal blij Haha! ik kom er net van trug en ik kon alles nog ik heb meteen al gedraafd enz....de weekenden die ik thuis ben mag ik waarschijnlijk weer op me eigen pony gaan rijden ik ben echt zoo blij ddat het goed ging ..Haha! en dat ik t weekend ff op me eigen pony mag rijden waarschijnlijk Haha! Cool

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:36

Aaah wat fijn voor je dat je alles nog kan en zeker dat je weer mag rijden!!
Ga lekker met je pony knuffelen die zal denk ik ook wel geschrokken zijn...vooral dat jij na het ongeluk niet meer bij haar bent geweest enzo, die zal ook wel heel erg blij zijn..

En ontzettend fijn dat alels zo goed gaat!! OK dan!

wcb0rstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:55

Ach gats.. Ik hoorde het hele verhaal van Jacky.. Want ze belde mariska en mij op helemaal huilen ze was op de fiets en wist de weg niet.. En toen zijn we naar haar toe gefietst en ze moest helemaal huilen en ze had verteld wat er gebeurd was met je.. maar toen was er nog niks bekent alleen dat je van Fleur was gevallen.. En toen hebben we Jacky naar huis gebracht.. En ze hoorde even later dat je in Nijmegen lag.. En d volgende dag op school ook weer helemaal huilen echt kei zielig.. En toen wisten we meer.. En iedereen op school steeds vragen: Hoe is het nu met Sylvie? En er was nog niet veel nieuws.. Maar nu horen we elke keer dat het steeds een stukje beter gaat.. En dat ze het echt fijn vind dat ze je weer kon zien in het ziekenhuis Knipoog... maar hopenlijk mag je weer snel naar huis..

Sylvie14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 09:36

de verpleegsters en de arts zeiden gister dat t niet lang meer gaat duren ..dus......ik ben echt heel blij dat t zoo goed gaat!!!!:D ik zag vrijdag voor het eerst mijn pony weer na3,5 week ik had haar echt gemist :'( zij mij ook volgens mij (A) zekwam meteen naar me toe heel haar oortjes naar voren en heel lief knuffelene terwijl ze dat eerst niet echt deed echt heel lief Haha! en overmorge mag ik alweer een weekend naar huis en dan ga ik proberen te rijden Haha! alleen heb ik geen laarzen want mijn leren Derby laarzen waren kapot geknipt bij t ongeluk:| echt sjit :S maar ik kon waarschijnlijk wel laarzen lenen van een vriendin dus .....gelukkig maar Haha!