Dustje, een welsh a geloof ik, goed in het type, mooie gangen ook!
En een bonte, Dolly hebben we haar genoemt, zien er beide goed uit, en zijn best wel mak. Leuke gangen ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gonita schreef:ik ga elk jaar na heenvliet nemen ook pony's mee voor de verkoop vandaag twee verkocht. maar verder was het rustig en stond er ook niks bijzonder jah die bruine was wel leuk op die hoek maar dat was een luchtzuiger en die zijn gewoon bijna niks waard en zoiets zou ik dan kopen en trainen maar wie wil er nou een luchtzuiger (jah voor weinig).
Supertje schreef:Die 10 shetjes in een klein afgezet stukje (merries en hengsten door elkaar overigens....) zagen er niet al te fris uit, compleet vervilte lange vacht en er vuil, en allemaal enters en twenters. Toch liepen er 2 leuke merrietjes tussen maar daar wilde die handelaar €400,- stuk voor hebben, dacht het niet.....
Het viel mij echt tegen, die prijzen. We hadden'wilden voor een leuke pony wel zo'n €200,- uitgeven, maar zelfs die waren niet te vinden.

Tiffy schreef:Ze hadden dit jaar niet eens de moeite genomen om een leuk paard voor de verloting neer te zetten. Hoe bedoel je het gaat slecht met de handel![]()

snowdon"]
[quote="Tiffy schreef:Ze hadden dit jaar niet eens de moeite genomen om een leuk paard voor de verloting neer te zetten. Hoe bedoel je het gaat slecht met de handel![]()

duivelintje"]
[quote="Supertje schreef:Die 10 shetjes in een klein afgezet stukje (merries en hengsten door elkaar overigens....) zagen er niet al te fris uit, compleet vervilte lange vacht en er vuil, en allemaal enters en twenters. Toch liepen er 2 leuke merrietjes tussen maar daar wilde die handelaar €400,- stuk voor hebben, dacht het niet.....
Het viel mij echt tegen, die prijzen. We hadden'wilden voor een leuke pony wel zo'n €200,- uitgeven, maar zelfs die waren niet te vinden.