anky valt tegen in het echt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 17:18

Jeetje Yentle reageer niet zo achterdochtig...

Frusty

Wel vervelend zeg dat ze zo'n botte opmerking maakte. Op tv etc. ziet ze er altijd erg spontaan uit! Lachen

Leuke pony trouwens dat schimmeltje!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 17:23

Ik heb wel meer gehoord dat ze af en toe vage opmerkingen maakt, maar als ik haar een brief stuur, krijg ik altijd antwoord terug.

PS. Ik vind het trouwens wel een leuke pony.

happygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 17:26

Kun je die foto's van jou en anky niet eens plaatsen???
ben wel erug benieuwd.......

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 17:40

Hoi hoi,
Ik vind het wel grappig, zodra iemand bekend is moet je altijd lief en aardig zijn, ookal heb je hoofdpijn, een slecht humeur of ben je met je verkeerde been uit bed gestapt.
Zeker als je je voorbereid op een proef lijkt het me erg lastig om vriendelijk te blijven als mensen in de weg lopen. maar ja, Anky is ook maar een mens, en kan dus ook een rotbui hebben.
Als het mij zou overkomen zou ik het ook gewoon gezegd hebben.
Op dit moment lijkt ze me wel aardig, maar misschien moet ik mijn mening nog eens bijstellen Haha!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 18:04

ja misschien had ze wel een rotdag maar dan nog eigenlijk.Dan hoef je niet te zeggen dat iemand van 12 maar es met echte paarden moet beginnen.Tis een heel leuk schimmeltje BTW

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:21

Ik heb haar twee keer ontmoet en tegen mij was ze twee keer hartstikke aardig.... Ik kan dus niets zeggen, behalve dat ik het er helemaal mee eens ben wat de anderen zeggen. Anky mag ook weleens haar dag niet hebben.... Heb ik zo vaak niet.... Ik zou zooo gek worden als die pers en die fans altijd maar achter me aan kwamen.... Is niet altijd leuk.... *LOL* Ik sta ook op de foto met Anky haha, toen was ik 17 of al 18 haha, boeien...

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:57

het is YENTL anneke! en ik mag zelf weten hoe ik reageer
en ik zeg ook niet dat ik je geloofde cclover maar ik vond het alleen raar..want dat je dat zo laat plaatste maar je wist het dus al langer en zette het nu op bokt
ik vind het heel knap en mooie foto
ik snap niet waarom ze zo bot reageert niet iedereen hoeft toch op een paard over te stappen enz.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:38

Citaat:
Op 2001-10-19 21:56, schreef CC - LOVER:
een meisje van 12 heeft nog nix bij de paarden te zoeken, wel??

Nou, ik rijd ook vanaf mn 12de ongeveer op paarden hoor, heb daarvoor op pony's gereden. Ik vind niet dat je leeftijd daar iets mee te maken heeft, eerder je lengte?

Maar wel banketstaaflig dat ze dat zei over je pony.. Scheve mond\

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:28

Nou ja zeg!! Wat een rotopmerking!
Trouwens, Bonfire is ook niet moeders mooiste!
Ik heb haar ook een keer ontmoet met de Surpriseshow en het stelde maar weinig voor.
Op dat moment deed ze toevallig wel aardig toen we met haar alleen waren, maar misschien had ze een goede dag (?). Maar ik heb haar daar wel horen schelden over het hek wat niet pastte (hadden ze van de Surpr.Show daar geplaatst).

En bij Concours Hippique Eindhoven zat ze te praten tegen Tineke Bartels en toen hoorde ik haar eigenlijk ook alleen maar foeteren over weet ik het wat! Iets over de organisatie.

Ik weet ondanks dat ik haar een keer heb meegemaakt, nog steeds niet zeggen hoe ze in het echt is. Daar was ik er per slot van rekening ook veel te kort voor.

Waar ik me ook wel eens aan erger is dat zij altijd de koningin van de dressuur genoemd wordt. Er zijn ook andere mensen die goed kunnen rijden!
Ik kijk altijd maar gewoon naar de Duitse zenders. Daar zetten ze toch ook niet alleen Isabelle Werth in de spotlights.

Nou wat een verhaal!
Groetjes!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:37

Waarom moet anky altijd leuk, vriendleijk en aardig doen en mag ze nooit iets verkeerd doen en mag ze nooit schelden? Anky is ook maar een mens? En ik scheld ook behoorlijk als er iets verkeerd gaat. Dat doet iedereen maar omdat anky het is is het opeens een heel ander verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:43

Citaat:
Op 2001-10-20 21:28, schreef Jessica:
Ik heb haar ook een keer ontmoet met de Surpriseshow en het stelde maar weinig voor.

Kijk, dat bedoel ik. Het feit dat ze verschrikkelijk goed kan rijden hoeft toch niet te betekenen dat ze 100% en 24/7 een lief leuk aardig insprirend persoontje moet zijn? Alsjeblieft zeg...

Beetje zinloos dit...

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:51

Dat zeg ik ook niet, ik probeer duidelijk te maken dat ik dus in zo'n korte periode natuurlijk geen helder beeld van haar heb kunnen krijgen.
Tuurlijk scheld je wel eens als er iets niet goed gaat, maar ze is wel een voorbeeldfunctie geworden voor veel kleine kinderen en als die er in grote getalen omheen staan kun je je best een beetje inhouden.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:05

Anky is gewoon een persoon, professioneel ruiter & zakenvrouw, als ze een lief zoetsappig meiske was geweest dan had ze misschien nooit geweest waar ze nu is. Het publieke persoon anky is ook mens en sommige dagen zullen haar misschien tegen staan, als je daar niet tegen kunt....
En lijkt mij dat als je een zo'n stal als zij heeft runt je ook best zo nu en dan een bitch moet kunnen zijn! Ze komt op mij overigens aardig over.

Ik heb echt zoiets van 'who cares' of ze een lieverdje is of niet? Ze kan geweldig rijden en verder kan me haar karakter niet zo boeien.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:22

ANKY is ook maar een gewoon mens van vlees en bloed en okey, rare opmerking, maar ze kan ik een rare bui zijn geweest, msschien niet eens goed gekeken, of schatte ze je ouder!
Het is een normaal mens dat heel goed kan rijden, maar daarom mag ze toch wel eens sjaggie zijn? Porbeer jij maar eens 24 uur per dag en dat 7 dagen per week en 52 weken per jaar altijd vriendelijk en aardig te zijn... dass vermoeiend hoor, en dan snap ik wel dat ze eens een keer zoiets heeft van: Frusty
En dan hoef je er daar nog niet zo voor naar beneden te halen!
Ze is altijd op tv aardig en vrolijk, en dat vidn ik al knap zat!
groetjes Haha!
p.s. ze is bekent geworden om haar goede rijden en niet om vriendelijk te zijn!

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 01:26

ik snap het wel van anky!maar sorry hooor ik vind dat ze wel vriendelijk tegen haar paard moet doen het gaat toch niet alleen om het paardrijden Frusty

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 06:35

Nou Expensive, jij oordeelt ook lekker snel hoor. Anky zal vast vreeeeeeselijk gemeen zijn tegen Bonfire dat ie zomaar goud voor haar op de O.S. behaalt Frusty

CC - LOVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 08:41

ik bedoel dus gewoon dat ik het een rotopmerking vond, en hiermee wilde ik zeggen dat ze op tv veel aardiger doet als tegen mensen die net even wat minder belangrijk zijn.
en dat ze haar dag niet had, ontmoet dan geen kinderen

k ben blij dat jullie me schimmeltje leuk vinden!
mijn zusje rijdt nu op haar, gister haar eertste springwedstrijd, ze was 1ste en derde
dus ging super!
oke, ff offtopic, sorry

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 09:54

Bij een 12-jarige kan het flink hard aankomen als je idool jouw passie niet serieus neemt terwijl het zelfs een passie is die je met hem of haar deelt. Maar goed, zo zie je maar weer dat een idool ook maar een mens is.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:36

Nou ze moet niks zeggen want zelf begon ze ook met Prsica die net 160m was en zelf is ze ook behoorlijk lang.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 14:50

Anky ken ik niet eigenlijk, maar mensen die ik weer WEL ken, en die haar weer kennen, vinden dr heel aardig..(nu weet ik het ook niet meer hoor...)

ik heb wel een keertje met coby van baalen gepraat op CHIO rotterdam, die deed wel heel aardig Haha!

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 20:42

[***]
Laatst bijgewerkt door XXXX2015 op 04-12-22 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:06

Nou, Ik heb Anky twee keer (bij haar op de stallen) en toen was ze allebei de keren heel erg aardig.
Mijn moeder, die weinig afweet van bekende ruiters en zo, heeft haar op indoor brabant ( was daar met mijn vader, en een klant van mijn vader, die een sponsor is van ANky) en toen vroeg mijn moeder aan ANky of ze ook paard reed Lips are sealed Dat vatte ze vogens mijn moeder ook heel grappig ook met j, jaa, zo af en toen'' totdat mijn vader zei van : da's de wereldkampioene joh'' haha Lachen . Toen hebben ze nog ff gekletst.
Verder heb ik ook een paar keer met haar gechat, en toen kwam ze ook heel aardig op me over.

Maar ja, het is een dressuramazone en een topsporter en ik weet dat sporters vaak heel erg precies zijn en er een gruwelijke pesthekel aan hebben als iets niet gesmeerd loopt. Je moet maar zo denken; als er tijdens een grand prix proef 1 dingetje fout gaat kan dat bijv. een olympische tuitel kost. En ik denk dat ze dat ook mee neemt naar haar dagelijks leven..