Eindelijk, Ik ben ook op zoek naar een paard :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:24

Ok Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:39

Fasel"]
[quote="GribaldiFAN schreef:
En en?? Knipoog

stoute gribaldifan Haha!. Jouw knipoog verraadt je Lachen
[/quote]
had jullie wel even mooi in het ootje genomen Tong uitsteken Tong uitsteken

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:49

_Romana_ schreef:
Trouwens wat vond je er zelf van en Gribaldifan wat vond jij er van (wel eerlijk he beide!) Knipoog Ben benieuwd Haha!

Wat ik ervan vondt?
Tinkerbell was erg braaf. Chantal is wel beetje vergeetachtig.... Bloos Ze was namelijk haar cap vergeten, waar ik niet zo blij mee was. Maarja, ze is niet de eerste die dat gebeurd. Onvoorstelbaar hoeveel mensen er zonder cap naar een paard gaan kijken. En vooral bij een jong paard (eigenlijk ongeacht welk paard) vindt ik dat zelf niet echt heel slim. Maarja tinkerbell heeft zich netjes gedragen dus het kon geen kwaad. Maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren. Dus volgende keer CAP OP! Haha!
Voor de rest is chantal een rustig persoon wat ik erg belangrijk vindt. Aan de zit moet wel gewerkt worden maar ze is wel vriendelijk in de hand en stoort het paard niet. Dat is wat ik zelf heel belangrijk vindt. En ik denk dat als ze goede begeleiding krijgt ze wel de potentie heeft om verder te komen. Voor de rest heeft tinkebell zich netjes gedragen ook al heeft ze de afgelopen tijd niet veel training gehad.
Ik was iig tevreden, dus hopelijk beantwoord dit je vraag.

Alleen was chantal het zwarte br sjabrakje met gouden bies vergeten mee te nemen wat ik voor haar klaar had gelegd!! Bloos!

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:50

Ja hoor dit beantwoord mijn vraag wel! Knipoog Haha! Beide partijen waren dus tevreden zoals ik t hoor! OK dan!