Ik zit te trillen van woede

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 14:40

Is een schuilplaats eigenlijk verplicht? Want die staat er nog niet op! Een van deze weken ging ik er een soort van afdak opzetten,want volgens het contract mag er geen 'vaste constructie' staan dus ik ga geen stal liggen bouwen!

Ik hoop maar dat dat geen reden is om mijn paardje(s) mee te nemen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:40

Bah, wat zijn er toch misselijke mensen... Mijn buurman is er ook zo een van de hele buurt vind... zus of zo maar als t puntje bij paaltje komt is hij de enige die iets vind Misselijk
Hopelijk krijg je er niet meeer gezeur mee... sterkte iig Ach gut

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:44

Bij ons ziet het land er precies hetzelfde uit, soms zelfs korter. Maar wij zitten ook met het gevaar van hoefbevangenheid...
Nog nooit klachten over gehad volgens mij, maar het is dan ook eigen land.
Sterkte ermee!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:46

In zo een geval hoef je maar een vraag te stellen..........

Meneer u werkt zeker niet meer ?????

kebannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:49

wat een zeikvent zeg ik denk dat je inderdaad het beste documentatie
over paarden (voer) kunt opzoeken en dan bij hem in de brievenbus gooien ofzo zodat duidelijk word dat zoveel gras ook niet goed is voor je paarden
en verder gewoon niks van aan trekken hij kan je niks maken als jij
je paarden gewoon bijvoerd

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:57

gijsenkim schreef:
Meneer u werkt zeker niet meer ?????

Haha, inderdaad! Overduidelijk tijd teveel Haha!

Ik vind het idee van Cassidy een goede, nodig die man uit op de koffie, zeg dat je van zijn telefoontje schrok, neem hem mee naar de paarden en leg hem gewoon haarfijn uit dat dat hele lange gras hardstikke gevaarlijk kan zijn voor een paard!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:01

Eh..ik heb het nooit over koffie gehad. Haha!
Ik zei bombarderen met informatie. Kans is dat, als je hem meeneemt naar de paarden, dat hij straks wel te vrij wordt en de paarden op het andere grasland gooit terwijl dat niet de bedoeling is.

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 15:12

Cassidy schreef:
Eh..ik heb het nooit over koffie gehad. Haha!
Ik zei bombarderen met informatie. Kans is dat, als je hem meeneemt naar de paarden, dat hij straks wel te vrij wordt en de paarden op het andere grasland gooit terwijl dat niet de bedoeling is.

Dat was ik ook al aan het denken, maar dat van die informatie is geen slecht idee lijkt me zo!
Het meisje dat haar veulen ook bij mij heeft staan, wilde al meteen ermee gaan praten en alles eens vriendelijk uitleggen, maar zij heeft hem natuurlijk niet aan de tel. gehad! Ik laat ze maar doen, maar mij krijg je niet mee hoor, daar verdoe ik mijn tijd niet aan!

Stel je voor dat hij een tuintje heeft en ik ga bellen dat hij zijn plantjes niet voldoende water en liefde geeft! Eens benieuwd of hij mij vriendelijk uitleg gaat verschaffen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:13

Idd, print een artikel uit van het internet over vers gras en de kans op hoefbevangenheid door het eten van teveel gras. Een artikel is genoeg. Zul jij zien hoe snel dat over is.

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:17

Ik zou iig de beste man even uitnodigen voor een goed gesprek. Kan me niet schelen wat wiens idee is Tong uitsteken Haha!

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:18

Erg goed plan van Cassidy OK dan!
Wat denkt die man wel niet, dat hij de wijsheid in pacht heeft ofzo?
Gewoon een onwetend, eigenwijs persoon wat niks anders te doen heeft dan jou lastig te vallen.
Verder geen woorden aan vuil maken maar laat hem maar wel even weten weten d.m.v. artikelen die je door z'n brievenbus gooit dat hij het bij het verkeerde eind heeft.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:21

Zoveel domheid, werkelijk.....
Die zak weet niet dat een vette wei rampzalig is voor paarden. Ze kunnen bevangen raken. Wat dom! Je kunt ze maar beter op een arme wei hebben, dat willen we bij ons op stal ook allemaal. WAarom heb je hem dat niet uitgelegd?

dus ALS die paarden al naar die andere wei hadden gemoeten, had de wei eerst kortgemaaid moeten worden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:23

Kan zijn dat hij de informatie die hij in de brievenbus krijgt maar vluchtig doorkijkt en niet goed doorleest. Je moet het hem makkelijk maken de zinnen te zien die je wilt dat hij ziet. Door het highlighten van de zinnen waar de informatie staat (lekker neongeel) ziet hij in een oogopslag wat je hem wilt laten lezen.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:12

Weer zo`n vermoeiend bemoeizuchtig persoon met 'verstand van dieren', *zucht*. Je paardje ziet er erg happy uit hoor! Cool

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:12

Jeetje, wat denkt ie vent wel niet zeg! Het zijn jouw paarden, dus je moet lekker doen wat je zelf wilt en zoals je al zei voer je ze bij, dus helemaal niks mis mee!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:34

Ik heb ook eens zo'n man aan de deur gehad. Ik heb hem toen rustig gevraagd of hij de pony's te mager vond (ze zijn eerder te dik). Hij zei; Nee. Dus ik; 'Nou, wat is er dan mis mee?' Toen liep hij weg.