s

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 00:06

Haha! Ja, het is dus definitief die uit de Franse merrie geworden. Dat papier zegt mij helemaal niets (Poltron du manger x Espoir du Scion Verward Verward zal wel) maar goed, Rio (Weltmeyer II x Lurano) ken ik in real life en dat gecombineerd met hoe deze dame beweegt maakt alles goed Haha!

Ze blijft in België, ze hebben daar de omstandigheden die ik mijn jonge paarden toewens. Enórme weilanden met een schuilhok, dus winter en zomer buiten, opgroeien in een koppel onder dagelijks toezicht. Dat kan ik haar hier niet geven.

Zodra ik een naam weet zal ik dat melden trouwens, wij hebben alleen nog in afstammingen gesproken.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 00:32

Jaaaaah Party!! Wat ontzettend gaaf voor je Lot dat je er een gevonden hebt!!! Ik ben blij voor je!!! Lachen

Je hebt vast een goede keuze gemaakt. Heel erg fijn om te weten dat het veulen gewoon in België blijft om daar op te groeien.

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 15:18

Super! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Party!! Party!! Party!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 16:10

Dat moet dan wel een Franse naam worden, dat is ze aan haar afstamming verplicht! Cool

Leuk hoor, je eigen veulentje van jongs af aan zien opgroeien! De story 'Akka' herhaalt zich nu eigenlijk een beetje, toch? Hoop dat je snel foto's hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:50

Ze heet Solenzara, naar een plaatsje op Corsica waar de eigenaren (eeeh... ex-eigenaren) met vakantie zijn geweest... Misschien verzin ik nog iets met Rio erin (zij hadden er nog 4 lopen, en na 2 namen met "Rio" heb je dat ook wel weer gezien, maar toen leefde hij nog natuurlijk)

maar dat zie ik wel als ze groot en sterk is en op concours gaat. Bij ons krijgen de paarden toch altijd een koosnaampje/stalnaam, en dat zal bij haar wel zara worden of zo.

Kan er ook nog Zaza van maken, naar de kakkerluk uit Puk vd Petteflet *LOL*

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 20:23

a
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 21:11

Rio Solenzara, weet je dat ik dat nog niet eens zo gek vind staan? Zij hadden er een uit een Lauris Cruisader merrie, dus die heet Laurio, dat soort namen had ik meer in gedachten.

Ze is AES trouwens, en daar ben je helemaal vrij in de keuze van de beginletter.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 21:23

a
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 21:29

China Haha! Haha!

Hahaha... Nee, ik ben er echt gek mee. Heb vandaag al wel 7 keer de video afgedraaid Kwijl
Ik ga er eind volgende week heen om het papier te halen, en dan zal ik ook foto's maken. Party!!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:30

Hee Zep! Gefeliciteerd met je merrie hoor! Ben errug benieuwd naar foto's... De naam horen we snel hè???? Heel veel succes met je meissie... Haha!

marleentjevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:40

hey gefeliciteerd joh, leuk zo'n klein dreumisje! we willen tuurlijk wel foto's zien, kijk wij van Bokt.nl moeten ze nog wel ff goedkeuren (haha grapje) veel plezier ermee joh!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:48

Jemig wat leuk he! Van harte enne....schiet je een beetje op met die foto's!!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:48

Hoezo dit is een oud topic? Gaaaap