Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hier is er nauwelijks aan te komen(iig niet bij zaken waar ze er verstand an hebben
)
Gozer schreef:Oké, heb het hele verhaal gevolgd en waar ik nu benieuwd naar ben is: waar beschermd die BP nou precies tegen? Ik ben nu ook aan het werk met heel jonge paarden en zit er ook over te denken er één aan te schaffen. Is het echt niet heel erg warm? Zit n.l in Afrika en daar zijn de temperaturen iets anders dan in Nederland
(ook niet zomers en met die training bij Alice was het volgens mij ook wel ongeveer 30 graden
)

dus als het niet voor een cross is zou ik er niet meer mee gan rijden
je zou er ook een keertje een van iemand kunnen lenen.... dan kan je het uitproberen
Ze ademen idd bepaald niet, maar dat merk je pas als je hem uitdoet. Overigens is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem structureel te dragen, cross(training)en en bij echte riskante activiteiten wel, maar dat is het dan ook. Vind het al erg goed van mezelf dat ik altijd met cap rijd, en bij springen ook met veiligheidsbeugels.