Huertecilla schreef:Moraal van dit verhaal: het ligt dus inderdaad niet aan de zón![]()
Jij interpreteerd dit soort onderzoekjes ook maar net zoals het jouw uitkomt heb ik vaak het idee,
er staat duidelijk dat er eventueel nog meer redenen kunnen zijn voor overgevoeligheid
Zelf heb ik een vos met een bles die beide neusgaten overlapt, het eerste jaar dat ik hem had was zijn neus regelmatig verbrand ondanks insmeren. Het jaar erop heb ik een paar keer per week preventief gesmeerd en heeft hij nergens last van gehad, en afgelopen jaar heb ik geen 1 keer meer gesmeerd. Hij heeft al die tijd in dezelfde wei gestaan, hoe verklaar je dit dan?
Overigens, over de centen gesproken, ik heb 1 keer een fles eigen merk van de drogisterij gekocht, hoogste factor en waterproof, kostte misschien 6 euro en ik heb er 2 jaar meegedaan, afgelopen jaar heb ik het niet gebruikt maar het zit nog zeker voor de helft vol.
Net alsof de tijd op mijn rug groeit, tijd is ook geld, daarbij moet je vaak ook spuiten en onkruidverdelgder is veel duurder als dat ene flesje. Dan moet je dus nog maar afwachten of je paard dus inderdaad de overgevoeligheid krijgt van de verschillende kruiden in het gras.
De kans is groot dat, terwijl jij met een hernia van al het steken en spuiten op bed ligt, de paardenneus alsnog verbrandt.
&
make up ajb!