Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gjilke"]
[quote="Belker schreef:Verkoopster die min vraag wat flauw afdoet en niet kijkt of ze wat ik zocht achter had liggen.
kijk dan in het boek, zorg dat je beschikbaar bent of zeg gewoon van sorry ik kan u niet verder helpen. Maar nee, een half wassen antwoord, we gaan op zoek naar een catalogus en weg waren ze......

rhijnauwen"]
[quote="runningkawa schreef:Dus als je 2 debielen hebt zien lopen met een leren motorpak![]()
ging je niet dood in dat pak? Het was abnormaal zo heet en zo druk het was, ruim 1/12 uur in de rij om te mogen betalen, flauwvallende mensen, voorkruipende mensen
scheldend, vloekend... eens maar NOOIT meer!
het was een gratis sauna vandaag!
)

[***] schreef:Ik heb dus niet veel gemist hoor ik alweer:D. Ik wou er eerst ook heen, maar vond de vrijmarkten e.d wel wat gezelliger. Hadden die mensen niet van airco gehoord![]()
. Hadden ze nog leuke nieuwe spullen? of een beetje hetzelfde als anders...
Toen we weggingen inmiddels wel.
(daar ga je dan voor naar divoza) en een poetskist gescoord.
Ben blij dat ik dat niet hoefde te betalen
rhijnauwen"]
[quote="runningkawa schreef:Dus als je 2 debielen hebt zien lopen met een leren motorpak![]()
ging je niet dood in dat pak? Het was abnormaal zo heet en zo druk het was, ruim 1/12 uur in de rij om te mogen betalen, flauwvallende mensen, voorkruipende mensen
scheldend, vloekend... eens maar NOOIT meer!
het was een gratis sauna vandaag!
)
).
.
. En mams keek stug voor zich uit....
. Dinsdag ga ik terug voor 2 rijbroeken. Het was nu echt te druk om te passen.
Mensen gristen gewoon van alles voor elkaars neus weg. Het was net de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf. Later werd het rustiger. Toen heb ik nog met wat verkoopsters staan praten.

[***]"]
[quote="marina schreef:Het was in het begin best gezellig hoor![]()
GA je van de week een keer mee, want ik moet en zal die spullen nu hebben
. Ben erg benieuwd hoe het eruitziet en hoe groot het nu is.
.
F