vandaag de nieuwe Divoza gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:49

het was echt TE druk!
ik ga er zeker nog wel vaker heen tis 45 minutjes rijden valt voor af en toe dus wel mee!!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:55

Gjilke"]
[quote="Belker schreef:
Verkoopster die min vraag wat flauw afdoet en niet kijkt of ze wat ik zocht achter had liggen.

Vind je het gek met zoveel klanten. Ik denk dat ze een stuk aardiger zijn als er niet nog minstends 50 klanten op ze staan te wachten.
[/quote]
Ze stonden al 10 minuten met elkaar te praten Haha! kijk dan in het boek, zorg dat je beschikbaar bent of zeg gewoon van sorry ik kan u niet verder helpen. Maar nee, een half wassen antwoord, we gaan op zoek naar een catalogus en weg waren ze......

als ik nu weer ga klagen, krijg ik dan weer 50% korting Bloos!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:02

ik ga morgen dus hopen dat het dan minder druk is ( zal alleen wel niet)

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:05

Volgens mij zijn best veel mensen die denken ik ga morgen wel, dus je kan het ook
wel druk verwachten morgen, maar minder druk dan vandaag lijkt mij!

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:02

Ik heb vandaag ook de winkel gezien. Toen ik zag hoe druk het was zijn we meteen weer omgedraait, dan maar geen poetskoffertje.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:08

JAja ik ben ook geweest. Had 2 hele mooie boeken, een halster+touw voor onze minishet, en nog wat spulletjes. Na een uur in de rij te hebben gestaan zijn we maar weg gegaan, het had nog wel een uur kunnen duren
De sfeer was toen ook niet meer je van het en het ws zo heet echt vreselijk!
Van de week wil iki nog wel even terug om de dingetjes weer op te halen!
Was de persoon met de mechelse herder die naar binnen wilde toevallig ook een bokker Schijnheilig Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 01:45

Ik ben vandaag maar niet gegaan. leek me te druk. En als ik dit zo lees, is dat dus maar goed ook. Misschien ga ik dinsdag of woensdag.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:08

het was echt een ramp!
na een half uur in de rij te hebben gestaan, en nog geen halve meter opgeschoten te zijn zijn we maar weer gegaan Haha!
Ik ga van de week wel terug Knipoog
Maar ik heb wel een handtekening van anky Haha! haha maar wat keek die inderdaad chagrijnig!
En Heike, je hebt niet veel gemist Knipoog

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:51

Ik wilde ook gaan maar gelukkig heb ik besloten een andere keer te gaan had de drukte al verwacht en ja hoor s'avonds kwamen er kennisen welke hun handen vol hadden met spullen maar na een hele tijd wachten toch maar weer alles hebben terug gelegd omdat het gewoon niet op schoot. Dus toen zijn ze alsnog met lege handen naar huis toe gegaan. Ik ga volgende week wel een keertje hopelijk is het dan wat rustiger.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:24

[Was de persoon met de mechelse herder die naar binnen wilde toevallig ook een bokker Schijnheilig Schijnheilig[/quote]

Bedoelde jij met een pup? Ik heb iemand zien lopen met een Mechelse herder van een paar maand oud. Is dat toevallig de zelfde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:30

Ik heb dus niet veel gemist hoor ik alweer:D. Ik wou er eerst ook heen, maar vond de vrijmarkten e.d wel wat gezelliger. Hadden die mensen niet van airco gehoord Schijnheilig Tong uitsteken. Hadden ze nog leuke nieuwe spullen? of een beetje hetzelfde als anders...

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:44

Ben vanochtend geweest en vond het meevallen. Alleen bij de kassa moesten we lang wachten maar dat kwam ook doordat de meeste mensen geen klantenkaart hadden en die allemaal hun gegevens moesten geven. Had het wel iets groter verwacht.
Ben wel geslaagd Haha! hoop geld uitgegeven.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:48

rhijnauwen"]
[quote="runningkawa schreef:
Dus als je 2 debielen hebt zien lopen met een leren motorpak Haha!

volgens mij heb ik jullie gezien ging je niet dood in dat pak? Het was abnormaal zo heet en zo druk het was, ruim 1/12 uur in de rij om te mogen betalen, flauwvallende mensen, voorkruipende mensen Boos! scheldend, vloekend... eens maar NOOIT meer! het was een gratis sauna vandaag! *LOL*
(maar ik heb toch wel het eea gekocht Haha! )
[/quote]

Ik heb twee uur in de rij gestaan....ik ben helemaal vanuyit Hilversum gekomen, en was vastbesloten niet op te geven voor ik met mn pessoateugel de deur uit kon. Stond met een aantal leuke meisjes in de rij, maar ook een oude kerel die elke keer als er iemand met z'n gekochte spullen langwilde schuifelen naar voren ging ipv naar achteren, zodat ze allemaal aan mn winkelmandje bleven haken. Toen was ik het na 5 keer zat, en heb gezegd dat hij net als iedereen wel even mee mocht werken, en dat ie een ontzettende flapdrol was.. Bloos
Maar goed, het luchtte wel op Haha!
En uiteindelijk ging ik met mn spulltjes én de poetskist naar buiten Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:50

[***] schreef:
Ik heb dus niet veel gemist hoor ik alweer:D. Ik wou er eerst ook heen, maar vond de vrijmarkten e.d wel wat gezelliger. Hadden die mensen niet van airco gehoord Schijnheilig Tong uitsteken. Hadden ze nog leuke nieuwe spullen? of een beetje hetzelfde als anders...

Het was in het begin best gezellig hoor
GA je van de week een keer mee, want ik moet en zal die spullen nu hebben Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:01

Ik ben vanmorgen ook geweest met Ilona en Roy.
Toen we kwamen stond er nog niemand bij de kassa Tong uitsteken Toen we weggingen inmiddels wel.

Ik heb alleen een BH gekocht Haha! (daar ga je dan voor naar divoza) en een poetskist gescoord.

Mén je zag daar mensen met hele karretjes vol Nagelbijten / Gniffelen Ben blij dat ik dat niet hoefde te betalen Geld, geld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:32

rhijnauwen"]
[quote="runningkawa schreef:
Dus als je 2 debielen hebt zien lopen met een leren motorpak Haha!

volgens mij heb ik jullie gezien ging je niet dood in dat pak? Het was abnormaal zo heet en zo druk het was, ruim 1/12 uur in de rij om te mogen betalen, flauwvallende mensen, voorkruipende mensen Boos! scheldend, vloekend... eens maar NOOIT meer! het was een gratis sauna vandaag! *LOL*
(maar ik heb toch wel het eea gekocht Haha! )
[/quote]
Wat goed is voor de kou, is ook goed voor de warmte Tong uitsteken

Het was er idd wel heet, maar wij zijn ook maar 10 min binnnen geweest, dus heel heet hebben we het niet gekregen.

En misschien ad ik toch in de rij moeten gaan staan, porrende mensen voel je met zo'n pak niet zo goed Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 23:59

Haha, ik ben ook geweest vrijdag.
13.00 uur naar binnen en 17.45 uur stond ik weer buiten Haha!
Ik was samen met een stalgenoot en we hadden gewoon zin om te gaan. Dus alles meegemaakt, inclusief Anky (yes, weer een handtekening Cool ).

Om 15.00 uur hadden we alles gezien, maar er stond zo'n massa mensen voor de 4 kassa's dat ze tot halverwege de winkel stonden. We zijn toen op een bankje onder de trap gaan zitten en hebben genoten van onze meegenomen appelsap en krentenbollen OK dan!

Om 16.00 uur maar eens in de rij gaan staan die wat kleiner leek, maar na 15 minuten waren we nog niet opgeschoten. Toen zijn we aan een tafel gaan zitten en gaan genieten van een bekertje water en snoepjes.

Om 17.00 uur was de rij nog maar 1/4 van de winkel en zijn we erin gaan staan. Na 3/4 uur hadden we allebei afgerekend bij de kassa. Er waren mensen die 10 minuten voor ons afrekenden en die hoorden we zeggen dat ze bijna 2 uur in de rij hadden gestaan Wow! .

Wat ik wel héél zielig en ook aso vond was dat er mensen waren die gewoon een baby in de kinderwagen meenamen of een 2 jarige in zo'n buggy. Die met de buggy is zelfs in de rij gaan staan voor allerlei kleine hebbedingetjes. Ik vond het echt zó zielig! En dat kind maar huilen. Dat bleek de hele middag al zo te zijn Boos! . En mams keek stug voor zich uit....

Nou goed, ik ben voor 50% geslaagd. Ik heb minichaps voor EUR 19,95, een pessoateugel en zo'n poetsblokje. Oja, en een gratis poetsbox Haha! . Dinsdag ga ik terug voor 2 rijbroeken. Het was nu echt te druk om te passen.

Grappige was wel dat we het in de loop van de middag rustiger zagen worden. Om 13.00 uur was het in de hele winkel zo druk dat je gewoon nergens bijkon Mensen gristen gewoon van alles voor elkaars neus weg. Het was net de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf. Later werd het rustiger. Toen heb ik nog met wat verkoopsters staan praten.

Hoorde ik toch zo iets mafs. Er was een man die 2 t-shirts uit een rek had gepakt en die liet signeren door Anky. Daarna wilde hij er zo de winkel mee uitlopen. Toen hij bij de deur werd tegen gehouden en hem werd verteld dat hij toch echt moest betalen, werd hij boos en smeet hij de t-shirts naar 1 vd verkoopsters

Oja, ik kwam ook nog een man tegen die mij vroeg of er soms 50% korting op alles was. Toen ik zei van niet keek hij verbaasd zijn dochtertje aan en vroeg haar hoe ze daar bij kwam. Dat had ze gehoord. Toen vroeg hij mij weer waarom het dan zo giga druk was. Bleek dat hij niet wist dat de winkel vandaag voor het eerst geopend was. Hij stond stomverbaasd *LOL*

Wat ik wel leuk vond van de mensen die voor de kassa stonden te wachten was dat iedereen ging juichen als er weer iemand had afgerekend. Moesten veel mensen erg om lachen.

Mijn stagenoot was trouwens ook maar half geslaagd, want die ging voor een bepaald hoofdstel, bucas vliegendeken en een regendeken van weatherbeeta + nog wat dingen. Nou, de dekens + hoofdstel waren meteen uitverkocht (vreemd dat mensen pas tijdens een opening daar aan denken), dus heeft ze alleen een mooi dik sjabrak, een halster, hoevenvet, kwast en dergelijke gekocht.

Zij werk op dat industrieterrein bij een beveiligingsbedrijf, dus zij gaat van de week even langs. De winkel werd trouwens gisteravond nog opnieuw bevoorraad door 3 vrachtwagens uit Leek.
Oja, ik ben dinsdag vrij en dan ga ik dus terug voor de rijbroeken

De winkel is nog niet half zo groot als de Horselover winkel in Leidschendam, maar het ziet er wel goed uit.

Zo, dit is ietsje langer geworden dan ik dacht Knipoog

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 09:39

mooi ik sta dinsdagochtend om 10 uur in Heteren Haha! , of mijn vriend dat nu leuk vind of niet hahaha, weet ik ook weer dat het dan rustiger is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:39

marina schreef:

Ja gesjellie . Ben erg benieuwd hoe het eruitziet en hoe groot het nu is.
Hadden ze toevallig ook de catalogus liggen de nieuwe dan..? want ik heb m nog niet Scheve mond .

boerinnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 07:52

Ikke ben dinsdag ook in Heteren. Heb er voor vrij genomen, want het is maar een kwartiertje van af mijn werk OK dan!. Dus wie gaat er dan nog meer? Misschien kunnen we wel meeten.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:29

[***]"]
[quote="marina schreef:

Ja gesjellie . Ben erg benieuwd hoe het eruitziet en hoe groot het nu is.
Hadden ze toevallig ook de catalogus liggen de nieuwe dan..? want ik heb m nog niet Scheve mond .
[/quote]
jep de catalogus ligt er ook, ben hem alleen vergeten mee te nemen Haha!F