Poep-vlekken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dundayescape

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 15:59

heeeeeeeeeey charlotte wanneer ga je room dan met biotex doen, ik heb je het nog niet zien doen!!!!!!!

en mensen jullie moeten goed kijken naar het plaatje bij romano_lovers naam, hij stond met die foto als paard van sinterklaas in het hema krantje van december 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt super schattig! (escape heeft gestaan in: Flair, Cosmo girl en een of ander tuin blad buitenleven ofzo met ivonne kronenberg!! en vast nog wel meer (maar escape en romano zijn gewoon de fotomodel paardjes!!!!!!!!!) o ja escape deed mee in een clip van jody bernal (hab ik gehoord, weet ik niet zeker!)

dundayescape

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:18

sorry romano stond ook in de flair , hij duwde zijn neus in de camera!!!!

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:27

Daar heeft Appy dus ook vaak last van. Een deken helpt niets want meneertje vind het leuk om ergens tegen aan te schuren en mijn deken te verzieken! Boos! Als er een wedstrijd is nu met het mooie weer zou ik gewoon mijn paardje wassen. Wij doen dat meestal als we naar de fair gaan in de zomer en als we de paarden verkopen.

Alinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:05

Droogshampoo, dat kan je gewoon bij een ruiterwinkel kopen... Even sprayen, doekje erover en de vlekken zijn weg. Alleen moet je paard niet bang zijn voor dat sprayding. Anders moet je het gewoon op een doekje doen en over de vlek wrijven. Babydoekjes werkt ook heel goed.

fancylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:04

ach het lijkt wel of niets helpt!! ja wassen maar dat is weer slecht voor je pony als je dat bijna elke dag doe!! ik heb al heel veel middeltjes gebruikt! naja meer voor me vorige pony maar bij astrid gebruik ik het ook! maar geen van de middeltjes werkt echt goed! je houd altijd die vieze gele vlekken maar nu zijn wij (miri en ik) achter het beste middeltje ooit gekomen Haha! eerst heel goed poetsen dat de poepvlekken helemaal zacht zijn en dan heel goed poetsen met het poetsblok over de poepvlek heen! dan verdwijnt het vanzelf! maar goed je wil niet weten hoelang we daar mee bezig zijN! en je wil astrid ook afentoe niet zien maar ik vind het neit zo belangrijk dat ze wit is ik vind het belangrijker dat de poepvlekken zacht zijn zodat je kan zien dat je je best gedaan heb!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:11

Ik heb het voorlopig maar even op gegeven. Gelukkig is mijn schimmel nog behoorlijk donker, dus valt het niet zo op. Als ze erg bezweet is en het is warm spoel ik haar na het rijden af met warm water. Gaat er al een heleboel van af. Als ik haar een keer echt netjes wil hebben was ik haar met blauwe shampoo van de paardenwinkel. Voor de rest is het gewoon een borstel er over en niet te goed naar haar kijken.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:31

equilux
(zit in een groene fles, van het zelfde merk als equistar, alleen zit die in een oranje fles en deze in een groene)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:36

Princess schreef:
equilux
(zit in een groene fles, van het zelfde merk als equistar, alleen zit die in een oranje fles en deze in een groene)

OK dan!

( en ik kan het weten! ik heb 2 schimmels Tong uitsteken )

SpetterMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:29

hey hey..
ik las even deze topic..
zelf heb ik een bonte welch x arabier..
en ja die heeft van die geweldige momenten dat tie helemaal bruin is..
Al die witte plekken zijn gwoon te vies..
Toen ben ik gewoon goedkope babydoekjes gaan gebruiken..
en ja het werkt nog ook...
misschien een tip...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:44

Mijn fjordje vind het ook leuk om in haar mest te rillen
maar ik heb zo'n grijze poetsblok van soort schuim ofzo? weet ook niet precies wat het is. Maar is eigenlijk bedoelt om horseleitjes van de vacht te halen en als ze in de rui zijn voor het overtollige haar.
Maar als je het een beetje heen en weer haalt over zo'n mest vlek gaat het bij mijn fjordenbeest er ook af Lachen

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:01

je kunt gewoon bij de ruitersportzaak zo'n zwart puinsteentje kopen.werkt perfect.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:03

Biotex, groene zeep en zilvershampoo
Daarna whitener opsprayen
Dan moet ie toch aardig wit worden

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:03

En anders maar heeeeele hoge bandages opdoen:) weg vlek:)

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:11

Even 2 dingen:

1. waarom moet hij op een doordeweekse dag er tip top wit uitzien Tong uitsteken

2. Ik blijf het zeggen: reflex shampoo van Shwartzkopf. (ik schrijf het ook altijd fout Bloos ) Ik heb echt al alles geprobeert (honden-, paarden, alle kruidvat/DA shampoo's, Dreft, Cif, Vanish, die groene equilux, enz. enz.) En daarnaast ben ik nogal weg van Betadine en groene Biotex.

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:30

jongens,gewoon eenpuinsteentje halen bij de ruitersportzaak.

geen water nodig
even met het blokje over de vlekheen geen, en weg vlek.
het blokje leg je in je poetskist, altijd bij de hand.
ook erg makkelijk op wedstrijden.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:48

Niet bepaald, die puinsteentjes/poetsblokjes... wel een beetje, maar de groengele gloed van poepvlekken blijft.. bij mij tenminste wel

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:36

hmm, niet echt last van gehad.
Maar hij was ook nog niet helemaal wit,misschien dat dat scheelt