Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sonja schreef:En als je ze dan eens de komende tijd (tot e.e.a. overgewaaid is zullen we maar zeggen) alleen in wisselbeurten buiten zet? Dus zeg maar niet meer dan 4 pony's tegelijk in de wei en de rest gewoon op stal?
Misschien is het op die manier te omzeilen?
Ik hoop dat je eruit komt, 't zou zo zonde zijn om alles op te moeten geven.
naiade schreef:Dat is geen optie, ze zien dan de mesthoop vergroten en denk ook niet dat dat hun probleem is.
Het probleem is het lesgeven, de mensen die hier dagelijks over de vloer komen... daar hebben mensen over geklaagd, auto's langs de weg, kindertjes op straat etc.
Melanie5 schreef:Hè Afke wat een ellende. Je had het zo mooi voor elkaar.
Als je Patser wil/moet verkopen, wil je dan eerst contact met mij opnemen? Want dan neem ik hem terug. Zelfde geld voor Celia.
Heel veel sterkte.
naiade schreef:
Op zich is het zo dat ik veel pony's heb en mensen het dan als commercieel zien, probleem echter is dat de meeste paardjes hier gekomen zijn met een reden en dat ik altijd geleerd heb dat je 5 paardjes per ha mag houden.
Met mijn 10 ha is dat dus 50 paarden, niet dat ik dat van plan was maar goed zo heb ik er altijd over gedacht...