Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heranda schreef:Maar dat het iets van arrogantie uitstraalt... Denk ik niet hoor, men kiest er gewoon voor om met of zonder cap te rijden... Maar niet om stoer te doen ofzo!

Citaat:Mijn paard, mijn verantwoordelijkheid... als er iemand vanaf valt, dan ben ik degene die aansprakelijk is....
anders mag ik gewoon niet rijden, want als er iets gebeurt, is d eigenaresse van mn verzorgpaarden aansprakelijk.Tancreda4"]
[quote="Heranda schreef:Maar dat het iets van arrogantie uitstraalt... Denk ik niet hoor, men kiest er gewoon voor om met of zonder cap te rijden... Maar niet om stoer te doen ofzo!

En met die luchtdoorlatende dingen van tegenwoordig heb ik echt geen last van een zweetkoppie 

. Het lijkt me alleen niet erg slim om altijd zonder te rijden..... Er kan zoveel gebeuren.
Ook rij ik altijd buiten met cap. Maar als ik gewoon zelf rij in de bak, maakt het me niet zoveel uit of ik geen cap opheb of wel. Toevallig reed ik gister in m'n eentje in de bak (zonder cap) en ik ging maar eens wat balkjes draven en een mini sprongetje maken (30 cm). M'n paard is een fries, lekker cool karakter, dus die doet ook niet gek met zo'n huppelsprongetje. Toch kwamen er een paar meisjes van m'n stal (zo'n jaar of 13/14) aanzetten OOOOO je hebt geen cap op! Ik had echt zo iets van, ja boeiend, ik maak een paar keer een huppelsprongetje, en is het jullie verantwoordelijkheid --> NEE. MoonChloe"]
[quote="Misser schreef:Heb ik ook nog een vraag; rijden westernuiters eigenlijk wel eens met cap?
maar ik heb de idee van niet..