Het gaat om de broer van dat arabiertje, das echt mijn droompaard!
Alhoewel t vosje ook echt super is. Begin al aardig verliefd te worden op t vosje, ik mag wel oppassen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

\ 

, de eigenaar van de manege waar ze stond wilden van haar af omdat hij met quarters verder wilden ( ze stond op een western stal) Ze koste geloof ik 6000. M'n shetje heb ik van de eigenaar gekregen
omdat hij er geen tijd voor had en ik verzorgde hem al een jaar.
gekregen. Toen hij me aangeboden werd, had ik zoiets van :"m´n man ziet me aankomen als ik zeg dat ik een paard wil; krijg ik meteen te horen : leuk schat en ik wil een Ferrari". Toen ik hem geheel vrijblijvend ben gaan bekijken (ik wilde niet eens een eigen paard,,geen tijd met kinderen, hond, kat, huis enz.*ggg*), zag m´n man blijkbaar de verliefde blik in m´n ogen (die hij nog van "vroeger" kende *gg*) en vroeg spontaan of ik hem wilde hebben (heeft íe af-en-toe nog spijt van
, zegt ´ie
!).
.
!
Als je alles goed op papier laat vastleggen, dan kan je best een paard op afbetaling kopen!!! Hebben wij ook moeten doen, ik wilde al jaren een lipizzaner, maar dat lag nooit binnen mijn bereik (dacht ik!) Toch konden we voor een redelijk betaalbare prijs een 3-jarige Lipizzanerruin kopen ( alhoewel dit alsnog boven ons budget ging, en we er dus een afbetalings regeling voor moesten treffen)
En achteraf heb ik ook nooit spijt gehad van deze "actie" want ik heb er een super fijn, en lief paard voor terug gekregen