Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Apple"]
Juiste beslissing.
Als ik het goed begrijp is de merrie als van jongs af aan bij dezelfde eigenaar, dus die zal goed weten hoe het paard in elkaar zit. Hoe oud is de merrie nu? Jaar of 5?
[/quote]
Ze heeft de merrie al vanaf 5 maanden oud, de merrie is nu 4.
[quote="Prisca schreef:Moeilijk maar super beslissing verkopen hee ft geen zin veel te veel risico.
Hopelijk verdwijnt dit paard niet via de achterdeur de handel in. Dit gebeurt nog regelmatig ik hoop echt dat ze geslacht wordt hoe cru het ook klinkt. Het is beter voor het paard.
Billy schreef:Nee klaasjuhhh, dit paard is levensgevaarlijk. Die moet niet de kans krijgen nog iemand anders het licht uit de ogen te trappen. De eigenaresse heeft erg veel geluk gehad, ze had wel dood kunnen zijn.
klaasjuhhh schreef:ik zou echt geen afscheid op deze manier van mijn dieren kunnen nemen!
hoe rot ze ook zijn!
bij mij zouden ze naar een groot natuurgebied o.i.d. gaan!
klaasjuhhh schreef:ik zou echt geen afscheid op deze manier van mijn dieren kunnen nemen!
hoe rot ze ook zijn!
Quellian"]
[quote="klaasjuhhh schreef:ik zou echt geen afscheid op deze manier van mijn dieren kunnen nemen!
hoe rot ze ook zijn!
youngster schreef:Ik zat al te denken, wanneer zal de eerste pennyreactie komen, en ja hoor daar is ie al..
Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als deze in een natuurgebied loopt en er komt een gezinnentje langslopen met kleine kinderen, en het paard draait zich om en trapt gericht..
Nee dit is echt het beste voor het paard..
hoe rot ze ook zijn!